Laatste zonnige weekend?

Vanmorgen op tijd opgestaan want Jan moest naar de huisarts. Ik vul altijd zijn doosjes met medicijnen en dan zegt hij niets is alles op. Dus hij is nu naar de huisarts en apotheek. Het was nog wel erg frisjes maar de zon schijnt dus dan wordt het snel beter. Als ik naar buiten kijk kan ik me nog niet voorstellen dat de voorspelling sneeuw is en dat het maandag wit zou kunnen zijn.
Theresa was wat sipjes ze gaat met Mama naar Oberwölz en ze blijven tot morgen. Dus geen sinterklaasintocht voor haar. Ik heb haar gezegd dat we dan gaan proberen om het later te kijken. Ik moet wel van haar een schoen zetten want ze zei er staan nog wel meer schoenen Oma. Het is ook wel sneu als we er naar toe leven en nu het mooi weer is dat Ingrid dan besluit om naar Oberwölz te gaan. (Haar broer en moeder zijn jarig geweest.) Het is ver weg nu de pass dicht is dus daarom blijven ze ook slapen. Ingrid heeft niets met sinterklaas Theresa zei ik wil sinterklaas intocht zien en Ingrid zei daar doen we niet aan in Oostenrijk dat is Holland.
Ik heb de schoentjes gepakt en een brief gemaakt en wat in de schoenen gedaan. Ze komen pas morgen thuis dus we moeten nog even geduld hebben.
Samen met Jan gegeten en daarna over internet de intocht gekeken. lachen toch 2 volwassenen die samen de intocht kijken. Ook al is het zonnig het is frisjes met de wind die er nu is. Alleen even echt op het hoogtepunt van de zon was het even lekker met 18 graden maar dan snel wer naar beneden. Tot onze vreugde is de kachel nu ook schijnbaar aan want het wordt nu lekker warm tot nu toe moest ik de houtkachel in de middag/avond aansteken. De verwarming brandde alleen in de morgen.
Het is maar stil in huis zonder kinders.
Eind van de middag nog wat boodschappen gedaan met Jan en het was kouddddddddddddd-