Palmsonntag

Sonntag 20.März

Opnieuw een super zonnige dag. Jannick kwam vragen of ik mee ging met hem en Theresa. Het is Palmsonntag en in het Kurpark was de palmtakzegening en dan een processie naar de kerk. Ik heb nog nooit zo veel mensen in Gröbming bij elkaar gezien. De palmtakken zagen er fantastisch uit en was die van ons maar een armzalig bosje. Wij zijn nog tot bijna bij de kerk de Processie meegelopen . Lekkere broodjes bij de bakker gehaald. Ik denk dat met moeite de mensen die de dienst nog wilden mee vieren de kerk in konden . De meeste mensen gingen naar huis zoals wij dus maar goed ook.

Thuis gekomen heb ik een paasbrunch gemaakt. Volgende week zijn we er niet en ik had bij de diepvriesman wel paasdingen besteld en die waren afgelopen week gekomen. Dus we hadden gisteren na het eten paashaas ijsjes en vanmorgen gebakken paashaasbroodjes. Jannick had nog lekker beleg en ik nog eieren met spek gebakken, glaasje jus erbij in mooie glazen, tafel mooi gedekt dus feestelijk. Helaas Ingrid werkt de hele dag.
Jannick moet met de palmtakken nog 3x rond het huis lopen.

Ik net de plantenbakken die ik om te overwinteren op het voorbalkon had gezet met nieuwe aarde bijgevuld. Planten verzorgd die er in staan en een enkele loopt uit , de rest blijft nog even de grote vraag of ze overleeft hebben. Dan allemaal naar de tuinkant gesjouwd en staan nu in het zonnetje. Heb er nog meer staan maar deze hebben de meeste kans.
Zo de dinsdag is ook ingevuld gaan we eerst naar Bianca voor we naar Schiphol moeten. En ongelooflijk lief Jan mag de hele week de auto van Bert gebruiken. Dus we gaan als we naar Randy gaan eerst de auto ophalen in Pijnacker. Vrijdag gaan we toch naar hen laten we gelijk de auto weer achter.
Zo net maar weer eens in de infraroodcabine, ik knap daar echt van op . Zelfs mijn voorhoofd en bijholtes gaan open en het doet mijn lijf goed. Klaar om de nieuwe week te beginnen.

Marjanne van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleindochter Ronja. Hoop dat je snel er van kan gaan genieten