Moe

Een hele slechte nacht gehad. Ik moest wakker blijven om de babyfoon aan te zetten en om half 12 weer uit gezet. Maar de slaap wilde niet meer komen om 2 uur eruit en weer erin toch in slaap gevallen. Dan wakker geworden omdat Jan zo luid snurkte. Een flinke por en hij draaide zich en weer proberen in te slapen. Dan ging de wekker al en was het kwart voor 6, ook Ingrid kwam zeggen op dat moment dat ze vertrok. De kinderen waren nog stil dus nog wat dommelen maar daar was Sabrina en even later ook Theresa. Ik douchen en de tafel dekken. Dan Sabrina gedaan en dan ging de telefoon. Jannick zei ga maar ontbijten wij moeten eerst naar de dierenarts. Een van de konijnen van Meli was ziek. Ze hadden pas om half 10 een afspraak dus voor dat ze dan hier zijn.
De zon begint te schijnen en de lucht klaart op naar een blauwe lucht.
Tegen 11 waren Meli en Jannick er, het konijn heeft een longontsteking. Ze hebben niet meer ontbeten maar ik had appeltaart bij de koffie . We zijn om half 1 aan het middageten gegaan Schinkenfleckerl had ik gemaakt en Jannick had een pak leverkaasplakken meegenomen omdat die aan de de datum waren dus ook even gebakken, De leverkaas op en niet echt heel veel over van de rest,
Het was Jannicks laatste dag van zijn Bereitschaft en ja hoor in de middag telefoon maar na een kwartier was hij weer terug ze hadden gebeld dat het een elektronisch probleem was dus dan hebben ze hem niet nodig. Een poosje later weer de telefoon en dit maal in Gröbming , hij is eerst gaan beoordelen en dan de wagen die hij nodig had in Schladming gaan halen. Het was geen grote klus dus eind van de middag weer terug, De tijd zit hem dan wagen halen in Schladming en weer terug brengen en reinigen en zo.Tegen vijven waren ze weer weg en Oma was gevloerd ondertussen. Aan Sabrina hebben we nu onze handen vol en ze is echt stout. We moeten ook wel erg lachen om haar . Ze was stout aan het doen en Jan zegt wat en ik zegt wat en ze wil weer wat doen verliest haar evenwicht en stortte achterover in haar playmobilebak. Daar lag ze in met handen en voeten naar boven zoals een schildpad op zijn rug. Dus wij allemaal lachen. Dus na het avondeten duurde het niet lang en hop Sabrina naar bed. Wel nog een paar keer op en neer naar beneden ze komt uit bed en had een ander muziekje aan gezet en was ook uit de kamer geweest maar uiteindelijk sliep ze. Theresa tegen 8 erin en Oma gelijk ook,

Hallo Nicolette, Heb vandaag (04.01.2021) jullie kaart ontvangen, waarvoor hartelijk dank. Liefs, Danielle