Minimundos

Oostenrijk, Feldkirchen in Kärnten

Vanmorgen tegen 8 allemaal wakker en opgestaan. We zijn vandaag naar het Minimundus in Klagenfurt gegaan. Het was droog toen we wegreden en het bleef droog. Wel zwaar bewolkt maar ook niet koud. We vonden het allemaal erg leuk en zijn er een poosje zoet geweest. Sabrina is dol op alle treinen die er rond rijden . Een ijsje gegeten en nog binnen rondgekeken. Daar konden we een 4D filmpje doen . We zaten dan in een soort riksja die steeds harder ging over de Chinese muur . echt heel leuk.
Nadat we daar zijn weggegaan zijn we naar Villach gereden naar een groot overdekt winkelcentrum het ATRIO. Het grootste van Kärnten. Daar zijn we ook gaan eten. Dat was bijzonder lekker. We hadden op Sabrina na allemaal een burger en friet. Sabrina worst erbij. Heerlijke drankjes allemaal met vers fruit of mint erin. Vandaar naar huis en het was half 5 . Het begon met regenen en dat bleef het flink doen. Maar de dag pakken ze ons niet meer af.
Ondertussen slapen de kinderen. Jannick en Meli zijn al bijna aan de bodem van hun witte wijn. Ik doe mijn riedeltje schrijven en Jan staart naar zijn navel.

Leuk park daar, zowel voor de kids als de ouderen, toch fijn dat jullie daar droog en zonnig weer erbij hadden

Christina 2023-08-31 01:59:54

Wat een leuk park! Eerst dacht ik het lijkt wel Madurodam. Maar dit is toch groter. Gaaf!