Een te gek goedkoop tripje

Spanje, Katalonien

We gingen met zijn drieen Jan , ik en Jannick met de bus naar Blanes. Het was een speciaal tripje en dat hadden we uit de krant. Voor 99 gulden pp 10 dagen met de bus en vol pension en toen bleek dat Jannick zelfs voor 49 Euro mee mocht. We gingen proefdraaien in een hotel en dit dus voor het seizoen begon dus je kon voor onverwachte dingen komen te staan .
Maar we mochten ook overal komen kijken zoals toen er water problemen waren mochten we op het dak naar het water reservoir systeem komen kijken. Het eten was niets op aan te merken en de hotelkamer of personeel ook niet. Ze zullen best tegen allerlei dingen zijn aangelopen maar daar merkten we niets van behalve de problemen met het water en de verwarming van het water. Maar alles werd opgelost.
Wij zijn juist van die dingen gaan doen die je normaal als het snikheet is niet doet zoals een dagje naar de dierentuin in Barcelona. We hebben de oude wite gorilla sneeuwvlok gezien. Het weer is wel heel mooi maar niet heel warm. De zee is nog niet warm en de zwembaden waren nog gesloten. Gingen we hele andere dingen doen. WE zijn naar de Botanische tuin Mari Murtra bij Blanes en de Botanische tuin Pineya de Rosa bij Lloret gaan bekijken. Zeer de moeite waard en gewoon prachtig ook Jannick vond dat. We gingen ook een dagje naar Girona en naar het meer van Bayoles. Een fantastische vakantie die bijna niets kostte. Niemand wilde het geloven dat we voor deze prijs geboekt hadden.