Zwemmen in de Grimmingterme

Oostenrijk, Bad Mitterndorf

Dat was alweer vroeg eruit want ik had om 7 uur een afspraak voor de fysio. Het voordeel je hebt nog wat aan je dag. Zo rond half 10 kwam de vakantiefamilie. Ingrid was met beide kinders al voorgegaan. Het zou weer een erg hete dag worden. Bij de kassa van het bad kwam ik Bo tegen die al veel langer dan ons in Oostenrijk woont en in Bad Mitterndorf maar we waren hem nog nooit tegen gekomen . Hij ging ook met vrouw en kindjes zwemmen, Wij kennen hem door de sport en vanuit Nederland.
Het was niet heel erg druk maar wel heel erg lekker. Je kan van binnen naar buiten zwemmen dat is ook wel lekker maar bovenal het is geen koud water.Ik ben hoofdzakelijk met Nina en Theresa aan het zwemmen geweest, Nina is het grote voorbeeld voor Theresa , Theresa is werkelijk dol op Nina en doet dan ook alles wat Nina ook doet. Peter heeft Theresa omhoog door het zwembad gegooid en omdat ze zo licht is vloog ze echt en landde in het water en bij het bovenkomen riep ze al nog een keer.Iedereen was zo bezig in het water. Opa hield zich een poos bezig met Bo in het ondiepe badje, Ingrid met Sabrina en haar speelleidster van de therapie- Jan verder met Bianca aan het kwekken en Peter met Bo naar het diepe water. We zijn om 13 uur een patatje gaan eten op het terras en dan naar huis terug. De vakantiefamiie ging naar hun eigen stekkie. Theresa ook afgeleverd en dan lekker thuis douchen en mijn haren wassen. Eind van de middag kwam Sabrina en Ingrid was naar karate met Theresa.
Moe maar tevreden na een hele fijne dag