Pinkstermaandag

Vanmorgen wakker voor dat ook maar een wekker ging. Ik ben opgestaan en heb de laatste dingen aan de ontbijttafel gedaan. Dan kwamen Jannick en de kinderen ontbijten. Meli sliep. Ik heb lang op het balkon in het zonnetje gezeten. Dat tot ik ineens op mijn rug lag, stoel was gebroken. Het zijn Dukdalf stoelen geen goedkopen maar ik denk dat we deze al een jaar of 20 hebben. Ik heb geen bon meer anders had ik er mee terug kunnen gaan. Je hebt geloof ik 30 jaar garantie. Maar goed deze kan naar de vuilnisbelt.
Jannick was naar beneden gegaan om aan het eten te beginnen met Meli. Wat later zijn wij ook naar beneden gegaan. iedereen in korte broek en hemdje behalve Jan . Die loopt zelfs in huis nog met een T shirt en een trui met dikke broek aan. Het was buiten 27 graden. Geen idee wanneer er bij hem iets uit gaat maar zo niet wordt het van de winter wel moeilijk voor hem.
Het grillen buiten was lekker en gezellig. De kinderen zijn nog steeds lekker buiten aan het spelen. Het was weer een prachtige zomerdag. Meli heeft nu de komende dagen vrij. Een kort weekje en veel te doen. Nu nog wat relaxen, gisteren al het weekend werk al gedaan. De bedden afgehaald en alle wassen zijn weg. Dus ik mag nu genieten van de vrije tijd.
Annemarieke Heiligengeistkrapfen zijn heel broos en knappend zie foto.