Een dag van opruimen

Vanmorgen rondom 7 wakker en heerlijk geslapen in mijn bed. Het is nog steeds warm en behalen met gemak 26 graden. Ik ben ergens om 8 eruit gegaan. Alle ochtenddingen gedaan. De was in de droger gedaan en weer een was aangezet. Dan maar eens gaan kijken waar de meiden bleven. Sabrina aangekleed en Theresa doet alles zelf daar heb ik geen omkijken naar. Dan ontbijt gemaakt en uiteraard ook opgegeten.
Ze moeten straks mee want ik heb een gesprek bij Stephan van het vakantiehuis. Jan moet mij brengen dan gaat hij maar even wandelen met de kinderen. Dus die heb ik net gevraagd om ook op te staan.
Ik was mooi op tijd en alles weer doorgesproken. Wat ik gebruikte in huis was of helemaal beneden in de bunker of juist helemaal boven waar een afstelkamer is. Beide plekken moest ik delen met de familie. Nu gaat alles wat ik gebruik naar de afstelkamer en alles van hen naar de bunker. Verder alleen tevreden gasten en de eigenaren zijn ook tevreden. Dat ben ik ook. We gaan zo door en hopelijk met meer gasten.
Dan weer naar huis met zijn allen. Middageten heb ik pannenkoeken gemaakt. Dan met elkaar gegeten. De wassen heb ik klaar en Jan heeft alles weer op de zolder gezet. Na het stofzuigen ziet ook alles er weer beter uit. Want de katten laten flink haren liggen. Eentje was zo vriendelijk geweest om op de stoel in de huiskamer te kotsen dus een grote plek. Kussen onder de douche geschrobt en hangt nu buiten. De kinderen hebben zich vanmiddag bezig gehouden met alles wat ze gemist hadden. Theresa heeft met vriendinnen gebeld en haar nicht. We hadden nog een stuk pizza voor allen en een grote pan knoflooksoep gemaakt. Lekker met croutons erin. Is helemaal op gegaan. Dan beide onder de douche gezet. Ik ging Sabrina naar bed brengen en tanden poetsen zei Theresa oh ik ga ook gelijk. Ook goed die mag altijd in bed lezen.
Dus we zaten even na 7 met zijn tweeen.