Thuis

Vanmorgen werd ik wakker van Jannick die de autosleutels van Jan zocht want hij had het zitje nodig voor Sabrina. Ik ben weer omgevallenen werd om half 11 weer wakker. Opgestaan en douchen enz..Het is nu half 12 en Jan gaat ontbijten.
Gisteren waren de kinderen nog bij Ingrid die hebben Jannick en Meli vanmorgen opgehaald. Theresa heeft Nederlandse school en Sabrina mag mee. Dan worden de kinderen vanavond op de terugweg in Singsdorf gebracht bij Opa Heinz en Oma Carmen waar ze voor het eerst gaan logeren. Jannick haalt Theresa een uurtje eerder van de school want hij heeft om 5 uur kersteten met het bedrijf waar hij werkt. Het is toch fijn om te weten dat als ik er niet ben toch alles voor de kinderen netjes geregeld is. Jannick wist niet wanneer ik terug zou zijn dat wist ik zelf pas nadat de crematie gepland was en ik een ticket had. Hij belde net even om wat te vragen voor een cadeautje voor Jan. Hij had vanmorgen de school makkelijk gevonden en gewoon op de oprit gezet en Theresa weggebracht. Het uurtje eerder geen probleem.
Ze hadden voor Sabrina andere schoenen gekocht dat kind liep op schoenen mt 30 en liep de blaren op haar voeten. Volgens de winkel heeft haar ene voet 26 en de andere voet 27 . Ze draagt bij ons altijd haar schiene dan heeft ze een grotere maat maar kan de voet niet bewegen door de Schiene. Voor de Schiene waren ze te klein of die ging er niet in want wij kopen schoenen met de Schienen aan. Ze hebben nu goede schoenen gekocht.
Voor Meli zal het een lange dag zijn want die is tot vannacht 3 uur op het feest gebleven , Jannick was eerder naar huis gekomen en die drinkt dan ook niet. Wij hebben een rustige dag voor de boeg. Zo even de salontafel ruimen en schoonmaken dan kan mijn kerstkrans er weer op.
Mijn krantjes gelezen, de reclamefolders uitgezocht en verder even niets. De handdoeken en theedoeken en sopdoekje vervangen dat doet Jan schijnbaar niet. Ook heeft hij al die tijd met 1 badlaken gedaan. Hij kan dus echt niet goed voor zichzelf zorgen. Het vervuild dag na dag.