Eindelijk een warmezonnige dag

Vanmorgen rondom 7 wakker en goed geslapen. Ik ben opgestaan en hoorde in het trappenhuis ook al gerommel. De familie vertrok voor achten op weg naar Graz. Ik heb ze nog een fijne dag gewenst en ben zelf aan de koffie gegaan. Ondertussen bedden afgehaald en de eerste was in de machine. De deur open want het was al vroeg lekker en ik zie meer blauwe lucht dan we de afgelopen dagen gehad hebben. De katten helemaal blij buiten.
Het werd al snel warm en na de koffie met zelfgemaakte Apfelstrüdel besloten we erop uit te gaan.
Ik wilde gordijnen kijken in Liezen en we zijn eerst in Liezen de enorme partij speelgoed die ik verkocht had afgeleverd bij een familielid van wie het gekocht had. Dan gordijnen kijken dat was dus helemaal niks. We waren bij de Dänische Bettenlager, Lutz, Möbelix en de Kika. Dus ik ga ze maar gewoon over internet kopen. Je zou verwachten dat ze zeker bij de grote meubelhuizen zoals Lutz en Kika je in boeken kan kijken en het dan kan bestellen
maar nee niks. Theresa wil dolgraag van die fotogordijnen met paarden en ik wil ook zo iets voor Sabrina vinden want na de koeien zijn nu ook de paardenfavoriet .
Het werd een prachtige warme zomerdag met wel wat bewolking en in de middag ging het hard waaien. We zijn wat gaan eten in Liezen maar het waaide te hard voor een terrasje. Een heerlijke dag gehad.