De rust is weer gekeerd

Angela,Bianca, Dennis, Malcolm en Randy door Jan en Jannick weer naar Salzburg gebracht. Helaas een gezellig samenzijn weer ten einde.
In die tijd zijn Diane , Jordy en ik gaan midgetgolfen in het Kurpark. Was heel erg leuk en veel gelachen. Jordy en Diane sliepen nu een nachtje bij ons want in het pension was alleen plaats tot zondag. Maar geen probleem we hadden weer ruimte en anders hadden Ingrid en Jannick wel plaats gehad. Ingrid en Jannick gingen samen in het Landhaus dineren en bleven daar ook slapen. Theresa hadden wij en die vroeg mag ik bij Oma en Opa slapen dus oke dan maar. Toen ik even later ging kijken sliep ze als een os en had ze mijn hele bed in beslag.
Wij een leuke avond met Jordy en Diane. Niet te laat naar bed want ik voelde me wel een dweil ondertussen.

Vanmorgen werd ik wakker van Theresa maar geen klagen het was na 7 uur. Ontbijten met elkaar en dan was het tijd om afscheid te nemen. Ondertussen waren Ingrid en Jannick even thuis dus Theresa even weg gehouden want zij gaan vandaag de Dachstein op. Dus zij hebben afscheid genomen van Jordy en Diane en toen ze weg waren hebben wij afscheid genomen en mee naar buiten om uit te zwaaien. Gelijk het beddengoed uit de camper en alles gewassen en opgeborgen.
Het meeste is al opgeruimd , de meeste was al weer schoon in de kast. We hebben nog steeds veel koek, taart en wat al niet meer. Eerst de bederflijke dingen eten en dan de rest.
Een knalfeest is ten einde en daar kunnen we nog heel lang op terug kijken.
Net werden mijn wc rolhouder waar ook een doosje met nat papier in past en mijn wc borstelhouder voor aan de muur in de badkamer bezorgd , had gehoopt dat het voor het feest aan de muur zou zitten maar we moeten het er mee doen.
De morgen is alweer voorbij en ik denk de rest van de dag maar een beetje rustig aan.

Wauw!!! Jullie kunnen zeker terugkijken op een zeer geslaagde dag! Ik had het van jullie beide al gezegd maar ook Jannick , Ingrid en Theresa zagen er prachtig uit!

Annemarieke 2015-08-31 12:06:46

Het ziet er onwijs uit. Leuk voor malloot dat alle vrouwen aan zijn voeten lagen maar beter was geweest dat er een paar leuke mannen aan zijn voeten hadden gelegen maar zus dit geheel terzijde. En dat hij de animator was dat geloof ik direct. Door de foto's is het net alsof je het toch meegemaakt hebt bedankt daarvoor.

elsmolenaar1@hotmail.com 2015-09-01 14:59:48

Malcolm natuurlijk

elsmolenaar1@hotmail.com 2015-09-01 15:00:34

Nicolette, wat zag jij er ook prachtig uit! Wat een onwijs mooie kleur dirndl. Staat jou echt goed! Annemarieke 31 aug 2015

molenaar.ruesink 2017-01-24 21:05:16

Kippenvel en tranen...... Fijn dat het zo'n mooie dag is geweest! Gefeliciteerd!!! Annemarieke 31 aug 2015 PS wat ziet Jan er prachtig uit!!! Annemarieke 31 aug 2015