Fotos, fotos en nog eens fotos

Montag 28.September
Helaas hier nog steeds troosteloos weer. Was wel lekker laat wakker pas om half 9. Helaas ook geen bloedmaan gezien, mijn slaap was me meer waard.
Het enige is dat ergens rondom 1 uur de katten beide voor de deur zaten te jammeren en ik ze maar binnen heb gelaten. Misschien dat zo iets toch op dieren invloed heeft want ze doen het eigenlijk nooit.
Maar het klonk zo zielig en dan val ik ook niet meer in slaap dus ze mochten naar binnen.

In de morgen zeer lang aan de fotos en het album gewerkt. Adminstratie gedaan. Eten was al klaar dus we konden zo aan tafel. Weer aan de fotos gewerkt . Diane er komt nog een album aan en nu maar hopen dat ze er op tijd zijn. Het zijn van allebei de albums 2 stuks.

Ik heb heel 2014 aan fotos gearchiveerd en er was nog een stukje over wat niet in het laatste album paste anders had ik fotoruimte bij moeten kopen. Nu is het laatste stukje van 2014 voor het eerste album van 2015 waar ik nu aan ga beginnen. Maar ik had me voorgenomen om in ieder geval 2014 klaar te hebben voor 2015 ook voorbij is. Nu heb ik het gevoel dat het geen onoverkombare hoeveelheid is. (tja je zelf belazeren heet dat)
Om half 3 was ik het helemaal zat en ben daarna met Jan meegereden naar de Unimarkt en hij door naar zijn werk. Hij moest wel even wachten want er was een begrafenis en alles was afgezet. Ik vind het elke keer weer een bijzonder indrukwekkend gebeuren. De muziek die voorop liep, keurig in de plooi en tergend langzame pas exact gelijk. Dan ook nog muziekspelen. Dan de baar , de kerkelijke vertegenwoordiging , de familie en dan alles verder er achter aan.
Dan ben ik weer terug gelopen .Thuis ik wil mijn pc pakken …...weg. Dus naar beneden en ja hoor daar was hij want ze dachten dat ik met Jan naar Schladming was. Julia was er met Lena en haar zoontje voor de verjaardag van Theresa en ze waren de trouwfotos aan het kijken. Ingrid had een gebakrol gemaakt en daar met negerzoenen slakken van gemaakt en sprietjes van die chocostengels. Zag er heel leuk en lekker uit. Theresa had een koffiezetapparaat gekregen, een groot succes water erin en dan koffie drinken met Lena.
Zo waar kwam er nog wat zon door, helaas zeer af en toe maar het is droog.
Nu zo de fotos verwijderen die ik gearchiveerd heb in mappen dan krijg ik weer plaats op de site om nieuwe te zetten. De Pindat daar staan wel alle fotos gewoon op maar niet op de oude site die ik nog steeds gebruik om albums te maken. Daar ga ik dus de komende tijd aan werken. Misschien lukt het zelfs nog om voor het einde van het jaar helemaal bij te zijn.
Dan uiteraard alles wat gearchiveerd is op een opslag zetten. Dus de komende tijd hoef ik me niet te vervelen.