Moeders in het ziekenhuis, Jannick logeren

Nederland, Gouda

18 januari
Papa Jan en mama brengen Jannick samen met jouw spulletjes naar Hans en Stella. Je gaat daar vannacht slapen en de komende weken ga je daar overdag naar toe.. Morgen moet ik het ziekenhuis in voor haar operatie. Het is heel verdrietig want je moet afscheid nemen van het drinken bij mama.

31 januari
Alles weer achter de rug. Jannick had het best fijn bij Hans en Stella. Elke avond ging Jan hem ophalen en dan de volgende morgen weer brengen.. Elke dag met de nieuwe auto de ptt groene. Dat was feest met het autostoeltje voorin.
Dennis paste ´s avonds op als Jan mij kwam bezoeken. Bianca en Angela willen hem graag hebben als broertje. Jannick schilde in de avond de aardappelen samen met Dennis. Hij deed ze dan in de pan. Hij kreeg veel speelgoed van ze en Bianca en Angela speelden dan poppenkast met hem. Al die aandacht viel erg goed. Toen hij na een paar dagen naar mama mocht in het ziekenhuis,wilde hij niets meer van mij weten. Pas na een paar keer wilde hij bij mij zijn.
Mama zag er ook zo vreemd uit.
Bij Hans en Stella kreeg hij ook veel aandacht van Naomi en Elisa en Sam. Je mocht mee naar Hannie en Jenny. Je bent zelfs op de peuterspeelzaal geweest op het Raam.
Dat vond hij allemaal erg leuk en hij heeft zich zeker niet verveeld. Vandaag was de eerste dag samen thuis.