Een rommelige dag en visite

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen wakker voor de wekker maar die ging er toch vlak na . Opgestaan ontbijten en dan snel naar de fysio. Andrea belde dat de gasten tot morgen blijven. Dus ik heb tijd om op mijn gemak naar Christine te gaan. Ik wacht en ga wat later want ze ontbijt met een aantal oud arbeidscollega´s waaronder Ingrid.
Kom ik bij Christine aan en ik stap het appartement binnen waren er dus nog gasten. Er waren er maar 2 afgereisd en 2 bleven tot morgen. Dus gelijk naar buiten en gewenkt naar Jan maar die zag het niet bellen naar Jan ongeveer 30x maar hij nam niet aan. Dan ben ik maar ergens gaan wachten want ik dacht Ingrid komt toch ook zo voorbij want die was nog bij Christine maar moest op tijd terug zijn omdat Silke bij Sabrina was .En ja daar kwam Ingrid en ik kon mee naar huis rijden. Algehele verwarring met die gasten overal.
Thuis gekomen Jan uitgefoeterd dat hij nergens op reageerde en hij verstoord kijkt in zijn telefoon en inderdaad ik had echt al die keren gebeld. Ik word daar werkelijk moedeloos van.
Dan maar wat inkopen doen want het wordt dan vast morgen een lange dag. Ik spreek met Ingrid af dat ik Theresa dan van de Kiga gelijk meeneem. Gaat de telefoon dat ze zelf gaat want ze moet iets langs brengen. Ook goed.
Thuisgekomen gegeten met Jan.
Straks om 2 uur gaat Ingrid werken in Rohrmoos. Theresa mag mee. Sabrina komt bij ons. Na haar werk gaat ze met Theresa dan naar karate en komt dan naar huis. Ondertussen zal Rob er dan wel zijn en ik heb mijn eten al grotendeels klaar.
Ingrid gaat bij bekenden van Jannick poetsen maar dan prive bij hen want in hun hotel is alles bezet wat personeel aan gaat. Maar ze heeft het zelf zo druk in het hotel dat ze thuis geen tijd heeft. Ingrid had ook kunnen eten daar dat doet Jannick regelmatig of koffie drinken als hij op tour is daar van zijn werk. Het betaald best goed met 20 Euro per uur. De kinderen mogen dus mee maar Ingrid vindt dat voor Sabrina niets want die kan je niet zelf bezig laten. Vanaf vanmiddag en morgen is het weer gekkenwerk op de weg. Gasten gaan en gasten komen en er zijn overal vakanties . Dit is in Oostenrijk de 2e week en volgende week de laatste dan heeft Theresa ook vrij. Het is vandaag weer prachtig weer met blauwe lucht en warmer dan gisteren. Het had vannacht wel weer wat gesneeuwd. De grote hoop komt er ook weer aan. Er wordt overal met man en macht gewerkt om de sneeuw op vrachtwagens te laden en ergens te dumpen. Ik denk grotendeels in de Enns. Ze rijden al de hele week af en aan. Het zijn ook zulke grote hoeveelheden. Het voordeel er van is dat er dan niet een enorme wateroverlast ontstaat als dat allemaal gaat smelten.
We wachten maar af wanneer de grote sneeuwval weer begint.
Rob kwam en gezellig zitten kletsen tot Ingrid terug kwam, Sabrina had bij Jan liggen slapen. De rust keerde en tijd om te gaan eten. Gezellig tafelen. Rob vergeet nooit dat ik dol op brinta ben .We kregen dus brinta, speculaasjes, dropjes en salmiakballen. Toen Rob aan het eid van de avond weg ging heb ik hem gezegd dat ik aan hem denk , althans zo lang ik in de morgen aan mijn brinta zit.
Een geslaagde gezellige avond.