Dagje van alles en nog wat

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen wakker voor de wekker . Dan opgestaan en ontbijten. Jan heeft mij naar Christine gebracht. Ik heb bij haar vandaan eerst een stuk gelopen en dan heeft Jan mij opgepikt om naar huis te gaan. Toen we vanmorgen wegreden was het min 10 maar ook al was het super zonnig op de terugweg nog altijd min 6.
Thuis kreeg ik het op mijn heupen en in een vloek en een zucht was de kerstboom leeg. Er moet nog het een en ander van de zolder naar beneden dus het licht allemaal nog in de huiskamer Een was gedaan dan eten koken en met Jan samen eten ondertussen de 2e was erin en de ander was al in de droger. Dan met Ingrid en Theresa en het vriendinnetje Zoe naar Mössna konden ze samen skien. Sabrina zat op de slee en hzat vast eop - Ik trok de slee en zag niet dat ze probeerde om bij de sneeuw te komen dus ineens ploep de slee viel om. Sabrina vol met haar gezicht in de diepe sneeuw . Dus we zette haar weer overeind en het was net een sneeuwpop en omdat wij moesten lachen kreeg ze een zielig trillipje-Ja niemand wil uitgelachen worden ook Sabrina niet. Ingrid had de liftman betaald en hij zei geef maar 5 euro voor die 2. Want Ingrid had gezegd dat we niet lang wilden . Het kost er niet echt veel 6 euro voor een dag en 4 euro voor een halve dag . Theresa vermaakte zich met Zoe prima. Zoe is op Malta geboren en spreekt ook Engels en skied ook lekker. Ze wilde nog met elkaar spelen dus eerst bij Zoe thuis gevraagd en ze mocht nog mee om te spelen.
Ik was blij dat ik weer thuis was kon ik weer opwarmen want het was wel koud en je staat alleen maar.
Wel een leuke middag gehad.