Bijna weekend

Ik weet niet wie mij slaappillen geeft maar ik was vandaag alweer pas om 9 uur wakker. Wel fijn om uitgerust op vakantie te gaan.
Niet veel gedaan , keuken opruimen en het eten gemaakt. Rundvleesreepjes met groene asperges en kaasknödel. Samen met Jan weer eens op het balkon gegeten bij 32 graden maar met zeer zware bewoling en af en toe wat zon. Jan zou al enige tijd de tv ophanging veranderen maar hij liet het maar liggen. Van de week gevraagd nou morgen en weer morgen en weer morgen. Gisteren de ophanging bij de tv gelegd en vandaag gevraagd en ? Dus we wachten nu nog steeds. Ik heb hem gezegd als je het niet kan had je het aan Jannick moeten vragen die was enige weken thuis.
Post van Bianca, Peter , Nina en Bo. Dus nu toch een kaartje op ons plankje staan.
Heeft Jan zich eindelijk gemobiliseerd blijkt dat er een onderdeel niet bij zit. Want Jan had het aan Jannick gevraagd en die had gekeken en inderdaad . Jannick zei ik heb het gezien maar weet niet waar dus voorlopig wachten op het toeval van het vinden van de rails voor de tv.
Ik dacht dat in de avond de brandweer Schladming al verkoop had maar Jannick zei nee. Later stuurde hij een bericht van wel maar dat kwam zo laat binnen dat ik geen zin meer had. Hij heeft 15 boeken gekocht voor Theresa van Thomas Brezina. En een vrieskist voor hen zelf voor het brood. Gelijk gevraagd hebben ze er nog een maar helaas.