Het lijkt op weekend.

Vanmorgen werd ik wakker omdat ik wat hoorde. Dus ik roep is daar iemand en ja het was Jannick die de skispullen van Theresa bij elkaar aan het zoeken was. Alles was in haar sportmand op haar jas en broek na die hingen bij ons . Jannick zei je hebt een half uurtje dan komen we. Dus wij opgestaan en naar de keuken en alles op tafel zetten en alvast een kop koffie voor mij. Dan ontbeten met elkaar maar zonder Theresa die was al opgehaald door Ingrid. Een relaxte morgen nadat allen weer gegaan waren. Gisteravond hadden de jongens ook de 2 kasten die ik van Meli heb gekregen naar boven gebracht. Ik had de ladenkast van mezelf al leeg gemaakt en weg gezet. Dat was een erg dure kast maar we worden gek van de laden die niet erin blijven en Jan had al rails vervangen maar die maat is er net niet en de rails kosten nog heel veel ook. Nu weer een houten ladenkast iets groter en een klein dressoirtje.. De morgen bezig geweest om alle naaispullen uit de knoop te halen en netjes op te bergen. Dan de grote bak met alle pc, elektriciteitsspullen, en fotocameras alles gesorteerd en een plaats in de kast gegeven. Eveneens alle kaarten en enveloppen. Dan was het echt tijd voor middageten en we hebben Linzensuppe, Vlaamse friet en een Viandel gegeten. De deur staat al de hele dag open en hebben we pas om half 4 dichtgedaan. We hebben nog steeds lichte nachtvorst. Theresa zei later was heerlijk skien maar wel wat ijzig of zoals zij zei vrostig. Ingrid had haar thuis gebracht en heeft Sabrina meegenomen. Jannick en Meli gingen daarna met Theresa inkopen doen en op stap. Theresa kwam een DVD halen want die wilde ze in de auto kijken.
Ik heb ons bed afgehaald en 2 wassen gedaan en gedroogd. Jan maakt het bed op en heeft gestofzuigd. Wat een RUHE.