Dagje uit voor Theresa

Oostenrijk, Stubenberg

Vanmorgen wakker van de wekker. Het was half 8 en we konden op ons gemak ontbijten. Tegen 9 Theresa beneden gebracht en Meli was ook klaar. Ze gingen Jessi en Domink ophalen. Dan naar Tiergarten Herberstein, daar rijdt Jannick met Sabrina ook naar toe.
www.tierwelt-herberstein.at Daar kunnen ze anderen uit de weg gaan en het is buiten dus minder kans op besmetting. Zo kunnen ze de dag met elkaar doorbrengen. Ze mogen geen bezoek ontvangen in de Reha. Het is zeer zuidelijk dus nog erg mooi weer en het zou een 14 graden worden. Hier was alles wit van de vorst en nu bijna 11 uur en het trekt steeds meer weg in de zon. Op het balkon in de zon zelfs warm. Deur open voor de beestjes, die kunnen zo van de zon genieten.
Ik ben met de was bezig, bed afgehaald ondertussen 1 was in de droger en 1 in de machine dan nog 1 te gaan.
Aan gezien ik voor het ontbijt broodjes had gebakken en met Rucola , Chevre en honing had belegd hadden we beide niet zo heel veel trek tussen de middag. Dus alleen een echt Nederlandse loempia gebakken. Zo dat is echt verschil, geen doperwten en andere rare groente erin. En ipv mini stukjes vlees grote stukken kip erin. We hadden er beide genoeg aan. In de miffag kwam Ingrid de schoolspullen brengen en ze heeft alvast de andere dingen meegnomen, zoals blokfluittas en taekwondotas en nog een tas met dingen. Zo kan Theresa morgen uit school naar huis lopen. Ze bleef koffie drinken en zat op haar praatstoel.
Nu wachten op Meli en Theresa dat wordt wel half 9 denk ik, ze hebben in een Buschenschank gegeten. Jannick belde dat ze allemaal op weg naar huis waren gegaan.
En zie ze waren er om kwart voor 8 al dus Theresa snel uitkleden tandenpoetsen en om 8 in bed. Theresa zei dat ze zo veel gegeten had en een fijne dag had gehad.
Ik ga nu ook lekker snel uitkleden en ook mijn bed in. Avondje Netflix kijken.