Mijn jongste alweer 32

Vanmorgen om kwart over 9 wakker, uitgerust en wel. Een beetje tv gekeken ondertussen wat gegeten en een bakkie koffie. Die heb ik wel gemist .
Douchen aankleden en de bedden afgehaald. Jan ging ook douchen dus ik kan de eerste was aanzetten.
Het is vandaag prachtig zonnig weer na een nacht met vorst. Het zag er mooi uit en zelfs nu nog om 11 uur in de morgen. Alles wit door de vorst.
De deur staat open en de katten kunnen zich uitleven.
Vandaag is mijn kleine grote jongen 32 geworden . Wijsheid komt met de jaren dus ik mag hoop hebben dat het bij hem ook zo is.
Meli werkt vandaag en er zijn geen kinderen dus hij wilde ook verder niets.
Om 13 uur gingen er alarmen, brandweer, 2 ambulances, politie, Rettungshubschrauber. Het was een klein stukje verder aan de Stoderstrasse voor insiders tegenover Joiner. Jannick had staan sterk verrookt geen mensen meer binnen. Maar Feuerwehr Winkl was al daar en die hadden wel iemand eruit gehaald. Gröbming moest komen vanwege de Atemtrupp/Rettung. Ik heb voor het middageten tomatensoep met gorgonzola gemaakt en een knoflookbrood gebakken. Smaakte prima. Ik had 2 wassen vandaag en die liggen weer in de kast..
Annemarieke als je denkt dat het van het ijsje van Theresa op zichzelf staat, de volgende dag in het winkelcentrum kreeg ze een ijsje ze kon niet kiezen tussen 2 soorten en ze mocht maar 1 bolletje kreeg ze van de man toch 2 bollen. Tja je hebt iets mee of niet.
De kinderen belde om Papa te feliciteren en Ingrid vroeg aan Jannick als zij met Sabrina op Reha is of Jannick dan met Theresa naar de eerste communie van Leonie kan gaan. Jannick heeft gezegd liever niet. Wat moet hij daar bij de familie van Ingrid? Hij heeft er ook niet veel mee op. Hij heeft nog tijd om na te denken.
Ik ga niet te laat erin want morgen weer een normale week al heeft het weer iets extra.
Ik kan terug kijken op een fijne eerste week van het jaar en zien de andere weken vol hoop tegemoed.

Gefeliciteerd met jouw jongste!!!