Sneeuw tot op 1000m

Freitag 17.April
Werd wakker omdat ik de werkmannen aan het werk waren. Helaas vandaag slecht weer, koud en regen heel veel regen. Ik geloof dat het bij ons regen blijft en dat de sneeuwgrens op 1000m ligt.
Vanmorgen overleg gehad met Ingrid en Jannick over onze vakantie in september. De vraag was gaan wij de 5. of de 12. weg en op hun verzoek wordt het de 12. we hoeven dan ook Theresa niet mee te nemen (vind ik toch wel jammer) . Theresa gaat vanaf de 14. naar de Kindergarten en Jannick en Ingrid nemen beide vakantie dagen op . Jannick gaat dan daarna weer naar Parma .
We kunnen dan wel veel dingen gaan bekijken want we waren ook nog niet in de Toscane. Samen doe je toch andere dingen dan met een kleine meid erbij.
Ik heb maar erwtensoep voor de mannen gekookt met echte rookworst .
Ze waren eind van de morgen klaar en dan hebben ze nog gegeten. Ingrid, Jannick en Theresa waren richting Liezen om inkopen te doen. Omdat de werklui op tijd klaar waren konden Jan en ik ook weg gaan want ook ik had boodschappen nodig. We hebben eerst inkopen gedaan en Jan ging dan werken en ik nog wat rondgekeken.
Jan was zeer snel klaar dus we konden op tijd naar huis en we waren om 5 uur thuis.
Ik was totaal uitgeblust, ik knap maar niet op en heb nog steeds benauwd en keelpijn.
Ik ben door mijn huisarts gebeld om langs te komen en heb een afspraak voor woensdag, we horen het wel.