De nieuwe week is begonnen

Zo redelijk geslapen en vroeg eruit. na ongeveer 1 1/2 uur proberen had ik de internist te pakken. Het is de eerste dag na zijn vakantie maar ik heb morgen voor Jan een afspraak.
Het is al de hele morgen een herrie want Reini is met een raam bezig , oude eruit en een nieuwe erin zetten.
Sabrina is totaal van streek was een poos bij ons maar het ging helemaal niet. Ze huilde constant en had aanvallen. Nelaas hoor ik haar beneden bij Ingrid ook huilen.
Met mij gaat het redelijk een beetje buikpijn maar geen last meer bij het plassen. Dus ik denk dat de antibiotica al is aangeslagen.
Vandaag rustig aan , ik heb geen fut en geen zin. Het is bloedheet , het was om 8 uur al 19 graden.
Samen met Jan middageten en weer even op Sabrina gepast toen Ingrid het grote gehuurde gereedschap ging terug brengen. Dan met Jan een rondje gemaakt en bij de grote Caritas vond ik Nederlandse dvd´s dus wat er van meegenomen. Jan vindt het ook fijn om in het Nederlands een film te kunnen kijken. Voor een euro per stuk hebben we uren plezier. Dan info gaan vragen bij de apotheek over speciale voeding behalve een paar pakjes hebben ze niets en ook info konden ze me niet geven. Vinden ze het gek dat de mensen bij de online apotheek kopen. Ze hebben bladzijden vol met speciale voeding, zijn heel wat goedkoper en je kan er ook info krijgen. Ingrid betaald voor een blik speciale voeding voor Sabrina 98 euro die vond ik bij de online apotheek voor 49 euro. Verder heeft Ingrid sticks nodig om de urine van Sabrina te controleren en kon ze hier niet meer aankomen en Jannick vond ze dus ook bij de online apotheek.
Dus als ik weet wat Jan moet gebruiken dat weet ik hopelijk morgen dan ga ik het daar bestellen en meestal is het in een paar dagen er. Ik heb erg goede ervaringen met de shop-apotheke en Ingrid heeft al gevraagd of ik dan voor haar ook kan bestellen.
Reini is goed opgeschoten met de nieuwe ramen , hij moest eerst het raamgat veel groter maken vandaar het zware gereedschap de ramen zaten al op hoogte erin moet allemaal nog dicht gemaakt worden. Eind van de week komt er een bagger en daar gaat Jannick lichtvenstergaten opnieuw uitgraven en goed aanleggen. Werk werk werk oneindig en nog zo veel te gaan.
Jannick wil nu toch een motorrijbewijs gaan halen, hij wil een lichte motor kopen. Ik heb het niet zo op motoren zo veel ongevallen en heel vaak kan de motorrijder er niets aan doen en worden ze gewoon overzien. Maar goed als hij dat graag wil . Hij ging ook op een opgevoerde brommer lang geleden naar zijn werk van Ramsau naar Mandling.