Zeer wisselvallig weer alles is erbij

Vanmorgen vroeg wakker en een rare nacht. Jan en ik hadden wat tv gekeken , een Ramazotti gedronken en we waren weg in dromenland.
Tot ik wakker werd van iets en het grote licht in de slaapkamer aan ging. Ik riep nog Jannick? Maar geen antwoord en in het trappenhuis was ook licht aan. Ik dacht er verdre niets bij en ik ga liggen en ook Jan was wakker geworden en opnieuw ging het grote licht aan . Ik keek op de klok ongeveer 12 uur. Jan zegt Hu en het licht gaat weer uit. Ik kon daarna niet meer slapen. Van de week dacht ik ook al dat ik wat hoorde om 12 uur en was het licht in het trappenhuis aan. Ik kon lang niet in slaap l
komen want het was een totaal unheimlich gevoel.
Vanmorgen een rondje ontbijt tv en dan eruit gegaan.
Jan vertelde dat het om 3 uur vannacht weer zo was licht aan en zo. Ik ben naar Jannick gegaan en die zei dat zijn playstation die aan het downloaden was overnacht ook afgebroken was. Hij denkt aan overpieken door bv blikseminslag. Want Mark had het ook vannacht dat alles wat op schakelaars gaat aan ging.
Jan is nu zo waar aan het tweede deel begonnen en ik heb een strook onkruis gewied waar allemaal steekplanten stonden dus met dikke handschoenen eruit getrokken. Nu 11 uur en even zitten met een kop koffie denk ik. Het zweet loopt aan alle kanten van mijn lijf want ook al is het zeer wisselvallig weer , het is zeer warm.
Jannick heeft weer had gehoord van de advovaat van Ingrid. Ze wil nu 50.000 en het alleen recht op de kinderen. Dat blijft dus gewoon nee. Verder maar negeren. Zo lang het alleenrecht er in blijft staan is het gewoon nee.
Middageten gemaakt kleine gehaktballetjes met Ikeasaus, frietjes erbij en op het balkon gegeten. Dan ging Jan weer aan het werk en hij was precies klaar toen er weer noodweer uitbrak. We hebben nu al de hele middag onweersbuien met heel veel regen en onweer dus.
In een deel van Oostenrijk was een tornado/wervelstorm 50 huizen met schade en 11 zwaar getroffen. Iemand door de bliksem getroffen op zijn fiets en veel overlast overal. Ik de boel opgeruimd en alles goed gestofzuigd dus het is weer netjes. De vriezer weer op zijn plaats en ik kan overal bij. Vandaag is gelopen.