Nog een dagje extra wachten op de kasten.

Mittwoch 22.März
Zo een normaal dag begin. Dan de telefoon en het expeditiebedrijf dat de kasten vrijdag komen, omdat ik de sms niet had bevestigd. Nee dat ging ook niet moest voor 16 uur en ik zag het pas om 18 uur. Komt wel beter uit vrijdag want morgen zijn we er niet en Ingrid had toch tussendoor Theresa moeten halen en tegen 14 uur haar naar een feestje brengen. Maar ik moet wel nog een dag langer geduld hebben.
Jan was de container bij Annemarieke neerzetten en de was terug gebracht, dan is hij gaan bladeren harken bij Andre. Middageten was snel klaar, Spätzl met Rundgulasch. Het was vrij warm vandaag 21 graden maar bijna geen zon, later wel veel wind
Theresa kwam van de Kindergarten bij ons want Mama moest naar haar werk om met de baas te praten. Sabrina moest mee.
Dan met zijn drietjes eerst geld halen, dan ik wat inkopen in de Mez en bij de Unimarkt, vandaar naar de Caritas doos met kleding van Jan weg brengen en even kijken of ze een lattenbodem met verstelbaar bovendeel hadden. Die hadden ze wel maar de verkeerde maat. Dan toch nog even bij de Spar kijken want ik zocht spray om de jassen waterdicht te maken na het wassen. Dat lukt daar dus mijn jas is al gewassen en ingespoten. Stinkt altijd verschrikkelijk doe het buiten maar als je dan de jas binnen haalt ruikt het toch.
Jan ging fietsen en daarna werken.
Jan kreeg net bericht van de gasten dat ze tussen 18 en 19 uur hopen aan te komen. Wij hopen dat ze snappen dat ze een code voor de sleutelkluis hebben op hun reispapieren.