Plantenbakken ruimen

Oostenrijk, Kleinsölk

Woensdag 5 oktober
Lieve Nina gefeliciteerd met je verjaardag, ook mama en papa gefeliciteerd.
Opa zal nog wel proberen te bellen.
Vanochtend vooral heel veel genoten van de zon op het balkon en met pijn in mijn hart begonnen met de plantenbakken deels leeg te ruimen. De cactussen al een plaats binnen gegeven. In ieder geval alles aan de binnenkant van het balkon gezet want er wordt weer sneeuw in de komende dagen verwacht. Dat is bijna niet te geloven want het is nog steeds tussen de 20 en 25 graden. Maar we weten uit ervaring dat het zo maar omslaat.
Je voelt het wel aan de wind die gekomen is en de atmosfeer dat het weer aan het omslaan is. En de deskundigen zeggen als er zo `n hete september begin oktober is geweest dan wordt de winter streng. We wachten maar af en zien wel wat er aan komt. Hopelijk niet dat het gelijk al blijft liggen tot volgend jaar pasen.
Ik heb een nieuwe presspaper, Fiep vindt het heerlijk om in de werkkamer voor het raam te liggen bovenop de papieren die Jan er meestal heeft liggen. Ze zijn allebei vandaag een beetje wild en rennen en vliegen, zeg dan altijd maar storm op komst.

5 oktober 2011 14:50 | Door: Bets van den Heuvel Leuk je verslag te lezen, ook wij zijn ongeveer 3 maanden in oostenrijk een mooi land. Wij helpen op " Heidi 's "camping in Burserberg 3 maanden in de zomer, nu zijn wij weer voor 3 maanden in Holland, een week voor de kerst gaan wij weer voor ongeveer 3 maanden. Ook helpen wij als het druk is in het hotel Burtscha Hof op de Tschengla ook in Bursewrberg dat licht in het Voralberg. Wij wensen jullie een goede tijd in een mooi oostenrijk !! Groeten van Cor en Bets van den Heuvel. Holland

molenaar.ruesink 2017-05-07 14:59:31

5 oktober 2011 17:04 | Door: Annemarieke Geniet nog maar even van het mooie weer! Hier is het helemaal omgeslagen. We hebben nu harde wind en een veel lagere temperatuur. LG, Annemarieke