Ziek

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Maandag 1 februari
Vandaag voel ik me niet fit maar heb toch een lichte training in de sportschool gedaan. Daarna een halfuurtje in de infrarood sauna. Ik denk dat Jannick me heeft aangestoken want in de avond werd ik een vaatdoek. Ik wilde om half 11 ’s avonds een Jägertee maken maar toen bedacht ik me dat Jannick de fles had meegenomen. Jan was zo goed om hem door de sneeuwbuien en de kou te gaan halen. Jannick had nachtdienst dus was niet thuis.
Ik heb de beker leeggedronken in bed en ben in coma gevallen.

Dinsdag
Het is erger dan een vaatdoek , ik ben een dweil.
De hele morgen in bed gebleven, ik mistte niets want het sneeuwde en sneeuwde.
In de middag werd het mooi weer en ik ben naar et VAZ gaan wandelen daar was de Weinverkostung van Fit en Fun. Ik heb uiteraard geproefd en ik wilde met Jannick mee terug rijden dus ik kon blijven proeven. Na werktijd kwamen Reini,Freddi, Gamsi en Jannick ook. Jannick had pech want hij moest rijden. Maar hij kreeg de aangebroken Traminer mee naar huis. Het was een Verkostung van Sud Steirische Weinen van het Kultur Weingut Kästenburg. Ik heb verschillende witte wijnen (Traminer,Sauvignon Klassik, Welsriesling) rode wijnen (Zweigelt,Wildbacher) en een rose en een werkelijk heerlijke sekt Liaison frizzante rose gedronken. Stuk voor stuk kwaliteit wijn en heerlijk. Ik heb er ook een aantal meegenomen .
Jannick zei tegen Reini “is dit niet leuk voor een bedrijfsuitje?’ en Gamsi viel hem bij en dus gaan ze in mei een weekend naar het Weingut met zijn allen. Je zal maar zo’n baas hebben. Reini heeft in het najaar altijd wijnreizen er naar toe.
We lagen in ieder geval vroeg in bed.