Nog steeds zeer rustig

Vanmorgen rondom 7 wakker en een rondje ontbijt tv en dan opgestaan. Het was vannacht bar en boos slecht weer en de nodige liters zijn weer gevallen. Dit keer zijn OÖ en NÖ behoorlijk getroffen met overstromingen en murabgangen grote hagelstenen en wind. We hebben gewoon geen normale zomer. Elke dag wel de waarschuwing dat het ineens heel slecht kan zijn. Het is nu super instabiel weer. Koud is het niet en het wordt vandaag ook weer zeer warm maar voorlopig nog nevel en wolken maar wel al 18 graden.
Jan en ik samen op weg om wat Salat te kopen want ik had niets meer. Ik maak vandaag falafel en had alles alleen geen verse Salat.
Nog wat andere dingen meegenomen en een ronde Mez dan weer terug gelopen. Dat was wel even genoeg voor mijn voet.
Thuisgekomen even zitten en daarna eten gaan maken. Het was te heet om buiten te eten zelfs met zonwering. Het smaakte mij goed.
Nu weer even zitten en ik wil straks nog een rondje gaan want nu nog mooi weer , de komende dagen niet.
Fotos opgezocht en met Jan nogmaals naar de Mez gelopen. Eindelijk de fotos laten afdrukken van Jula en Tobi en van Theresa ook gelijk. Thuisgekomen gelijk de fotos omgeruild in het trappenhuis. Ondertussen is het 4 uur geworden en weer even met een groot glas water met wat vruchtblokjes uit de vriezer zitten. Voet nu echt nog wat rust gunnen.