Ik ben altijd in de war na een vrije dag

Vanmorgen vroeg wakker maar toch nog geslapen half half tot bijna 9 uur.
Geen Sabrina vandaag , Ingrid is de hort op met de kinders.
Want omdat het gisteren een vrije dag was hebben ze vandaag een Fenstertag. Jannick werkt uiteraard wel.
Het is warm en in de morgen zeer zonnig maar tegen de middag weer de bewolking. Om half 12 gingen de alarmen van Gröbming en Winkl en er is ergens brand . Jan moest recepten voor medicijnen halen en ik heb opgeruimd . Jan nu stofzuigen maar de stofzuiger zoog niet. Dan is hij net zo lang aan het pielen tot de stofzuiger het weer doet. Ik kan toch wel blij zijn met hem. Net eten gekookt en zo met Jan eten, gelijk genoeg voor 2 dagen.
https://www.facebook.com/ENNSTALTV/videos/2064318283869860/ filmpje van het brandweerfeest in Pruggern war Jannick ook was.
Het werd vanmiddag toch weer zonnig maar ik heb niet veel gedaan.
We wilden eigenlijk naar het Sonnewendefeier in het Kurpark maar het regende al vanaf eind van de middag en de wind werd fris dus we hadden geen zin om te gaan. De familie beneden is nog niet thuis gekomen uit Murau, Jannick was wel thuis gekomen vanuit zijn werk en die vond ik in coma op zijn bank dus weer weg geslopen. Later hem nog wel even gezien en ging hij de hort op.
Met die vrije dagen midden in de week ben ik altijd de kluts kwijt en kom niet in mijn ritme.
Sirenenalarm für die beiden Gröbminger Feuerwehren am Freitag, dem 21.06:

Ein Anrainer bemerkte austretenden Rauch aus einer versperrten Garage und alarmierte daraufhin sofort die Einsatzkräfte. Kurz darauf rückten die Löschfahrzeuge der Feuerwehren Gröbming und Gröbming Winkl zur Einsatzadresse aus.

Nach einer Erkundung durch den Einsatzleiter wurde die Garage mittels Akkuspreizer und Halligan-Tool geöffnet, sodass der erste Löschtrupp mit HD-Rohr und schwerem Atemschutz zum Innenangriff vordringen konnte. Kurze Zeit später konnte ein Entstehungsbrand in einer Raumecke ausgemacht und abgelöscht werden. Ein zweiter Atemschutztrupp erkundete die Räumlichkeiten oberhalb der Garage, um eine Ausbreitung des Brandes ausschließen zu können. Im Anschluss wurde der Brandraum mittels HD-Lüfter entraucht. Nach ca. 45 Minuten konnte der Einsatz offiziell beendet werden.