Zeer rustige vrijdag

Vanmorgen vroeg wakker , eerst medicijnen plus katten en dan weer in bed met wat tv. Dan later mijn ontbijtje en wat Disney plus. Ik kan even vooruit want ik heb nooit Grey´s anatomy gekeken en ik kan vooruit er staan 17 Staffels op. Ik ben al aan de tweede. Dan opgestaan douchen enz.Keuken opruimen,. wasmachine aan, vaatwasser leeg . Gekeken of Jan ondertussen al klaar was want het was al half 11 geworden en ik wilde naar Liezen inkopen doen..Hij was inderdaad klaar en op weg. Het was erg druk op de weg. Behalve dat het herfstvakantie is , is dit weekend ook een lang weekend maandag Allerheiligen. Het was prachtig weer. blauwe lucht, volle zon . nog veel wit van de vorst. Eerst naar de Lidl, dan naar de Action maar de dingen die in de reclame waren waren al uitverkocht. Dan naar de Hartlauer voor mijn pasfotos. Gelijk een afspraak maken voor mijn gehoorapparaat en ik zou terug gebeld worden. Is vandaag niet gebeurd. Samen met Jan bij Sajedo gaan eten. Ik heb heerlijk gegeten, aan Jan is het niet besteed. Er zijn echt genoeg dingen waar hij normaal van houdt maar hij eet zo miezerig weing. Dan bij de Mediamarkt een nieuwe magnetron gekocht. Gewoon een eenvoudige want ik gebruik hem alleen om iets op te warmen. Dan zijn we naar huis gegaan. Boodschappen naar boven zeulen en opbergen. Dan rust en een kop koffie. Met de zaken van Jannick maak ik flink vorderingen . In de avond kacheltje aan en tv hangen en ik denk in bed.
Ik dacht dat ik een Teams afspraak had om half 6 maar er werd geen contact gelegd. Misschien heb ik zelf verkeerde datum begrepen geen idee. Ze melden zich dan wel. Leuk nieuwtje vandaag Yasmin en Pascal krijgen een tweede kind.

Yasmin en Pascal, van harte gefeliciteerd