Een rustige dag

Vanmorgen even voor achten wakker en een half uurtje tv en dan opgestaan. Straks komen Theresa en Sabrina omdat Jannick en Meli een afspraak hebben. het ziet er wat druilerig uit maar het is droog.
Theresa wilde graag beneden blijven om minecraft of roblox te spelen. Ze had gisteravond braaf 1 1/2 uur Duits geoefend dus dan mocht het. Sabrina kwam boven en wilde met Alexa zingen en dansen maar vergeten dat die ook op ander internet gezet moest worden. Dus dat moet Jannick doen die heeft de App.
Te mocht Squla doen en het is voor het eerst dat ze zelf dingen kan doen als slepen van dingen naar de juiste plaats. Je moet drukken en vasthouden en dan bewegen. Zo gaat ze steeds een stapje verder. Daarna mocht ze een video uitzoeken en het werd Kikaninchen. Dan kwamen Meli en Jannick thuis en Jan had een reuze doos aangenomen . Dat was hun airfryer al zou pas morgen komen. Ze hebben ook een Philips maar een hele grote. Dat wordt mijn volgende ook. Want daar kan je allerlei dingen bijkopen. Dus Sabrina ook naar beneden. Ik ook eten gemaakt dus pas na half 2 aan tafel.
Morgenochtend komen ze weer. Dan moeten Jannick en Meli naar de bank.
Verder een rustige middag en om kwart over 6 naar de Spar voor mijn broodjeszak. Gelijk wat boodschappen meegenomen. Thuisgekomen de belegde broodjes gegeten die ik had meegenomen.
Nu de kachel aangemaakt en de kaarsjes en een genoeglijke avond.