Nog een middagje Michaelerberghaus

Oostenrijk, Michaelerberg

Zo een nacht met veel maagproblemen gehad dus ik werd wakker van de wekker met hoofdpijn en een duffe kop. Na het douchen gaat het me dan wat beter maar de hoofdpijn bleef en omdat ik last van mijn maag heb toch maar even geen paracetamolletje.
Domnik kwam en tot onze verrassing met bril, omdat hij steeds hoofdpijn had bleek dat hij een bril nodig heeft. Ik kijk hem aan en zeg bijna hetzelfde model als Theresa dus ik kijk aan de zijkant van de bril en ja hij heeft ook een Adidas .Trixi moest er ook om lachen.
Beneden is alles nog stil dus hij moet zichzelf even bezig houden.
Het duurde niet lang of Theresa was er toch ook. Al snel konden ze naar buiten en ze konden lekker samen hun gang gaan. Ingrid zorgde voor het middageten dus allemaal samen aan tafel inclusief Sabrina. Jannick is 2 dagen weg met het RK uitje.
Na het eten gingen ze buiten spelen tot Ingrid toch naar boven naar het Michaelerberghaus wilde rijden. Ze was nieuwsgierig omdat ze ook nog niet daar waren. Ook had ze met een andere familie gebeld dus een vriendinnetje van Theresa ,Belana was ook daar. Wij besloten dan ook maar naar boven te gaan en het was opnieuw super daar. Op de heen weg naar boven kwamen we dus een autobus tegen. Ingrid kon uitwijken maar wij zaten achter haar en ondanks dat we vlak achter Ingrid gingen was er te weinig plaats dus de bus een stukje achteruit konden wij er om heen. Dus we waren toch nog als eerste boven.
Eerst wat gaan drinken en wat lekkers erbij, Dominik en Theresa waren aan het spelen met een hond stokje gooien hond terug brengen. daarna gingen we in de speeltuin spelen en bij de dieren. Paardebloemblaadjes zoeken voor de konijnen. De ouders van Belana gingen wandelen met Ingrid en Sabrina , Dominik wilde niet dus wij bleven , Theresa wilde niet dus die kon ook blijven helaas Belana wilde ook blijven maar die moest mee en haar ouders wilden eerst dat Theresa ook meeging maar ik hen gezegd dat Theresa mocht blijven . Belana mocht van mij ook blijven maar ja dat mocht niet. Theresa en Dominik vermaakten zich met de kinderen van het Michaelerberghaus. nadat ze terug waren gekomen van de wandeling hebben Theresa en ik nog even met de voeten in het ondiepe bad gezeten waarbij mijn tenen krom trokken. Dan bleef Dominik bij zijn moeder en ging eten met de kinderen van daar. Theresa boos want ze had ook honger zei ze. Helaas die moest mee. Dan moest ze huilen want ze dacht dat ze bij Ingrid in de auto moest en wilde bij ons. Dat was goed dus ook weer geregeld. Dan thuis een drama want ze wilde bij ons eten en wij zeiden ga maar thuis eten en dat ze morgen wel mag avondeten want dan mag ze ook blijven slapen. Maandag gaat Ingrid met haar zus Edith naar Salzburg en neemt Sabrina mee. Morgen komt Dominik ook weer.
Maar nu even de rust tot morgen.