Afscheid

Oostenrijk, Schladming

Vanmorgen kwam eerst Sabrina dan Ingrid koffie drinken dan tijd voor mezelf. Het was super mooi en zonnig warm. Dus op het balkon genieten. Hoorde ik roepen bleek Bianca in de tuin bij Seebacher die riep we komen er zo aan.- Dan kwamen ze en ging onze laatste tijd met elkaar in. Nog naar het centrum gelopen want ze wilde nog wat dingen kopen dus een grote ronde Schladming en dan Theresa ophalen bij de Kiga . Die was helemaal blij dat we met zijn allen daar stonden. Dan naar huis gelopen. Ik had in de morgen al pizzas gemaakt dus we konden gelijk eten. Ik ging met Theresa met de bus naar Schladming en Ingrid bracht de meiden weg en nam Jan mee en uiteraard Sabrina. In Schladming stond Jannick met zijn veegwagen bij het busstation te wachten dus die kon ook afscheid nemen. Dan wij nog een rondje Schladming voor we weer bij het busstation terug kwamen . Precies op tijd kwam de Flixbus en gingen ze weg. Theresa en ik moesten nog tot 17.10 wachten tot de bus kwam en ik moest een foto ophalen. Komen we naar buiten bij Foto Tom hoosde het en waaide het en was het zeer onaangenaam. Dus we zijn warme chocolade gaan drinken en dan op de bus wachten. In Gröbming met een spurt terug naar huis. Nu lekker warm in mijn badjas en ik ga mijn bed in en wat tv kijken want ik ben gaar.