allemaal bezig

Allemaal bezig met van alles en nog wat.
Donnerstag 21.Jänner
Theresa was dus in ons bed in slaap gevallen en haar maar laten liggen. Ze sliep toch mooi van half 8 gisteravond tot vanmorgen half 8. Ze was niet eens wakker geweest om naar de toilet te gaan wat ze meestal rondom 2 uur doet. Toch ook helemaal droog gebleven.
Het ochtend rituaal moest allemaal een beetje snel en dan toch op tijd om naar de Kindergarten te gaan. Ik sta nu ook op de lijst als ze wat gaan doen op de Kindergarten om mee te gaan als begeleiding. Lijkt me best gezellig.
Thuis is Jan weer aan de hoek aan het werk gegaan en de planken aan de wand veranderen en het stereootje verplaatst dus langzaam aan wordt het wat.
Dan ben ik naar de stoffeerder gaan wandelen met een bankkussen voor de kleur en een kussenhoes die ik in skai wil hebben. Gelijk met de stoffeerder gesproken over de glijdende kussens op de banken. Hij wil wel een keer langs komen om te kijken wat mogelijk is maar eerst maar eens 2 nieuwe kussen die er tussen kunnen op de bank om er een hoek van te maken. Ik heb zwart uitgekozen want dezelfde kleur rood wordt moeilijk. Hij vroeg waar we woonden en hij kende de naam van de vorige eigenaar dus dan weet hij ook welk huis. Hij kent sinds kort Jannick van het Eisstockschiessen. Ja je woont hier echt nog op het land. Later toen ik met Jan naar de Kindergarten ging om Theresa op te halen heb ik de kussens met hoezen die veranderd moeten worden bij hem afgegeven. Nieuwsgierig hoe het wordt.
Middageten, bruine bonensoep met rookworst. De laatste rookworst uit Nederland. De soep nog gevuld met spekjes en kidneybonen aangezien ze hier geen bruine bonen kennen. Het was een flink gevulde soep.
Daarna nieuwe fotos uitgeprint voor de lijsten in het trappenhuis. Nu nog een nieuwe lijst zien te vinden voor de foto van Dennis die van de muur is gevallen.
Normaal breekt het glas maar deze keer was het de lijst die een stukken spetterde. Ik denk dan maar scherven brengen geluk en dat kunnen we altijd gebruiken.
Jan gaat op weg naar zijn werk en dan schiet de dag al op. Ingrid komt rondom 20 uur thuis dus we hebben nog even.
Vandaag zeer winderig weer en lichte sneeuwval en plus 2, geen gezellig weer.

De laatste uurtjes van de middag heeft Theresa geknutseld en dat kon je zien.