Zo´n van alles en nog wat dag

Vanmorgen om 7 wakker van de wekker en direct opgestaan. We hadden een afspraak om 8 uur om bloed te prikken bij de huisarts. Dus we gingen om half 8 aan de wandel. We hadden geluk want Tamara wilde ons gelijk prikken dus stonden we na 10 minuten weer buiten. Terug naar huis gewandeld en het was al warm met 20 graden.
We hebben nu afwisselend wolken en zon en er wordt slecht weer verwacht. De vraag is altijd waar komt het naar beneden. Onze buurman van Maier (steengroeve enz) vroeg aan ons of hij iets mocht vragen. Hij sprak ons aan of het huis verkocht wordt. Hij heeft belangstelling als we dat doen en bood verder hulp aan als er andere problemen waren daarvoor zijn we buren zei hij. We hebben altijd een goede verstandhouding met hem gehad. Kan geen kwaad om iets achter de hand te hebben.
Jan had zich na thuiskomst omgekleed en was zo aan het rommelen. Ik eerst een kop koffie en wat mail lezen en dan dacht ik ik ga ook even omkleden en douchen. Dan ben ik klaar heb de badkamer gelijk helemaal gedaan . Dan komt Jan binnen en zegt dan ik ga ook even douchen.
Die kan gewoon niet opstaan en gaan douchen, die gaat pas douchen als ik ben geweest. Ik denk dat ik morgenochtend om 6 uur opsta en hem dan wek om te zeggen dat hij mag. Doordeweeks sta ik op en als ik ben gaan douchen gaat hij pas. of dat 8 uur is of 10 uur dat maakt hem niet uit. Rare gewoonte.
In de middag kwam Meli haar kleding laten zien en de mogelijkheden , erg mooi vond ik het. Ze heeft een jurk en daar heeft ze een jasje of een bolero bij. Beide vind ik mooi. Was ik zo lang op zoek naar een panty zegt Meli mij ik had er 4 voor nog geen 3 euro. En ik uh waar dan? Nou bij de Bipa . Dat is een drogisterij en ik kom er niet zo vaak nooit aan gedacht. Dus ik ben daar nog heen gegaan en zie 2 paar voor 1,19. Was wel op het onderste plankje en niet zo herkenbaar maar ik heb er nu genoeg. Gelijk nog wat inkopen bij de Spar. Voor een weinig boodschappen een 100 Euro uitgegeven. Allemaal dingen die nodig waren en geen luxe en alles in de aanbieding. Als het nog duurder wordt haal ik het de maand door niet meer.
Bij thuiskomst kwamen gelijk Ingrid met de kinderen aangereden. De kinderen helemaal blij dat ze ons zagen en later dat Jannick en Meli de deur open deden. Theresa ging met Ingrid door naar de Tae Kwondo. Ik ben met mijn koffie nog even naar Meli en Jannick gegaan en op het terras gezeten terwijl het licht regende. Dat was een verademing bij de klamme warmte van de afgelopen uren. Dan naar boven gegaan en wat te eten voor Jan en mij gemaakt. Theresa werd door Jannick opgehaald bij de Tae Kwondo. Dan begon onze Feierabend.