Kort weekje begonnen

Heerlijk lui in bed gebleven , en dan toch maar tegen 9 uur opgestaan . Dan na het ontbijt poetsen wat wel nodig was. Ondertussen het middageten voorbereid en het stoofvlees gebakken en opgezet voor morgen. Het was super zonnig in de morgen dus lkker koffie drinken op het balkon en tijdens het middageten hadden we op het balkon 26 graden. Maar het betrok alweer. In de morgen was er verder niemand thuis in huis dus ook heerlijk rustig. Jan heeft gestofzuigd en het ziet er allemaal weer redelijk uit. Door de vele andere werkzaamheden door Jans ziekte heb ik ook niet altijd zin om dat ook nog eens vol te doen. Morgen is ook weer zo´n dag Jan moet om 8 uur in Schladming zijn en in de middag heb ik mijn afspraak in Liezen die afgezegd was omdat Jan in het ziekenhuis lag.Mijn jaarlijkse gehoortesten en zo voor mijn gehoorapparaat. Dus daarom vandaag alvast het draadjesvlees opgezet daar kan ik zeker 2 dagen van eten. Dan kook ik vanavond de aardappeltjes voor dan gaat het morgen allemaal snel. Nu weer even aan mijn hobby scannen van oude fotos .
Tgen tweeen kwam de bui wel regen en een enkele donderslag en veel wind later knapte het weer op. Eind van de middag ook wat dingen scannen voor Ingrid en die op mijn pc de dingen verstuurd. Theresa bleef nog even spelen maar ging om vijf toch naar beneden-