De sneeuw heeft voor heel even gewonnen

Vanmorgen om 7 uur wakker van de wekker nadat ik pas rondom 3 in slaap ben gevallen. Jan ging met Theresa mee lopen naar school.
Dus Theresa komt helemaal kant en klaar boven om te zeggen dat ze zo ver is. Ik snapte niet waarom Jan niet ging dus naar de keuken waar Jan bezig was. Ik zie dat hij brood wil gaan maken en vraag hem maar je zou toch met Theresa meelopen,. Dan wordt hij boos en zegt moet ze niet eerst eten dan. Nou nee want het is kwart over 7 en tijd om te gaan , Meli is toch thuis. Hij krijgt het echt vaak niet meer op een rij .
Het is buiten wit en het sneeuwt nog steeds. In de nacht heeft de vorst er voor gezorgd dat de sneeuw blijft liggen. Er wordt nog veel meer sneeuw aangezegd .Hoger bleef het al veel meer liggen omdat het daar kouder is.Ze zeggen dat er tot een halve meter nog komt maar geen idee wat de dag temperaturen doen.
Om half 11 is het zo warm 5 graden dat het dooit en heel veel wind. Aangenaam is toch iets anders.
Het middageten voorbereid, broccoli met kaassaus, gekookte aardappelen en varkenslapjes. Koken doe ik voor we gaan eten.
Samen met Jan gegeten en de zon was doorgekomen en de sneeuw verdween , in de zon 15 graden. Eind van de middag trok het weer dicht en is het weer gaan regenen/sneeuwen vast morgen weer wit maar nu nog te warm.
Gabi bracht Sabrina boven (Jannick sliep die was om 4 eruit) Theresa was al bij ons want als Gabi er is kan ze niet beneden blijven. Sabrina was erg moe en ze wist eigenlijk niet wat ze wilde , niet op haar eigen stoel, even bij Oma maar nee dat was het niet. Dan even bij Opa proberen maar nee die was het ook niet. Dan maar een dekbed op de grond dubbel gelegd en daar lagen beide meiden , Theresa You tube kijken op haar telefoon en Sabrina meekijken. Dan kwam Meli een snelle koffie en dan ging ze Jannick wakker maken met de kinderen. Jan mag morgenochtend weer Theresa op weg brengen dat wil ze graag. Dus daar staan we voor op om 7 uur dan gaat Jan aankleden en haar wegbrengen en als hij terug komt ontbijten en douchen.