Gaat beter met Jan

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Zondag 26 augustus

Een warme tot hete week achter de rug.
Elke dag lopend wat boodschapjes gedaan en zaterdag met Jannick samen met de bus naar Schladming. Maar bij de bushalte kregen we al gelijk een lift naar Schladming.Dat scheelde veel tijd en zo hadden we langer tijd om inkopen te doen.
Wandelend naar de Hofer en met een volle boodschappentas terug naar het centrum. Samen een kebabje gegeten en weer terug met de bus.

Met Jan gaat het beter hij heeft geen drains en infuus meer.

Nog steeds geen wapen voor Jannick dus dat is een verloren jaar voor de biatlon.

Zondag kregen we bezoek van David met zijn oma en moeder. David is een snowboarder die naar het eerste jaar van de school gaat. Zijn oma woont in Wenen en hij woonde met zijn moeder in Zell am See, maar zijn moeder vertrekt deze week voor haar werk naar Dubai.
Ik ga voor hem wassen want dat is altijd een probleem als je in het Jugendheim woont. In geval van nood als het Heim sluit kan hij bij Jannick logeren.

Morgen begint voor Jannick de school en zijn trainer laat niets van hem horen. Hij reageert niet op telefoontjes en niet op mail en Jannick zit al sinds hij naar Zweden ging zonder trainingsplan.
Dit was te verwachten.
Hij weet niet wat er dan morgen voor training is en hij probeert al het hele weekend iemand te bereiken.
Zijn Polar horloge is stuk en ook dat moet via zijn trainer geregeld worden.
Het zou niet mogelijk moeten zijn maar er komt water in zijn horloge. De binnenkant zit vol roest. Er zit ergens een lek in de achterzijde.

2 september 2007 08:26 | Door: nick hengstmengel klote dat janicks geweer er nog niet is. Wij gaan nu ook geweren invoeren via een handelaar en laten ze dan op de naam van onze trainster (schieten, niet biathlon)zetten. Dan kunnen we er tot maart/mai mee trainen. Dan krijgen we onze ijgen vergunning. Verder is alles goed bij ons. Ben ook in sweden geweest wat janick warschijnlijk wel ervaren heeft. Was erg leuk en leerzaam. Daarna zijn we 3 weken in U.S.A. geweest. Dat was erg leuk maar wel warm en vochtig dus heeeeel zwaar om te trainen. Ik heb nu bij ons achter in de tuin een schietbaan voor ons laser-geweer gebouwd. Op die baan kunnen we ook droog oefenen met ons nieuwe luchtgeweer. Dat is erg goed en heel leuk. heb gisteren een wedstrijdt gehad. Zomerbiathlon met lopen. Heb bij de offene klasse 17 van de 20 geraakt en ben daarmee 12 van de 22 Heren geworden. Even om aan te geven wat voor een wedstrijdt het was. Bij deze wedstrijdt doen de beste zomerbiatleten van bayern/ duitsland mee. Ik hoop voor Janick dat zijn geweer nu ijndelijk komt en dat het met zijn trainer weer berg-op gaat. Ik heb op het moment ook geen trainingsplannen en de sloofjes ook niet. Maar ik heb gelukkig richlijnen en weet ongeveer, heb een trainer bij mij in huis (mijn vader) wat ik moet doen. Groetjes nick en de Fam. hengstmengel

molenaar.ruesink 2016-06-02 17:58:47

4 september 2007 11:03 | Door: Bianc Pap fijn dat je weer thuis bent. geef de genezing een beetje tijd en hou je rustig!!! we skypen snel weer eens! Dikke kus voor jullie