De week is weer gehalveerd

Vanmorgen was ik wakker en keek wat ontbijttv. Hoorde ik toch echt Jannick maar op mijn jo ik ben hier hoorde ik niets. Dus ik ga kijken was hij alweer in het trappenhuis , en hij zei ik had melk nodig. Dan wat later kwam hij Sabrina brengen want hij ging THeresa met de auto wegbrengen want het hoosde. Sabrina bleef in bed tv kijken en Jannick na terugkomst met ons koffie drinken. De alarmen waren intussen weer gegaan en volgens Jannick een verkeersongeval. Het was helemaal dichtgetrokken en een 20 graden. Jan moest om half 11 bij de huisarts zijn dus om 10 uur aan de wandel. Zijn bloedwaarden zijn heel erg goed. Gelijk de dingen van de doppler besproken. Ze heeft verwijzingen gegeven naar 2 artsen in Liezen de ene een neuroloog en de ander psychiater. Dan hoeven we niet meer naar de Doppler. Liezen is veel dichter bij.
Daar hadden we het afgelopen jaar het gevoel voor niets heen te gaan.
Met die artsen kunnen we ook de medicijnen doorspreken.
Op de terug weg waren we bijna thuis toen het spetterde. Het is vrij warm vooral als de zon door het wolkendek heen piept. We waren even door de Hauptstrasse gelopen want alles is alweer in rep en roer voor de Ennstal Classic. Al hele wat mooie autos gezien.
Het was toch een 25 graden vandaag maar veel bewolking en dan de zon ertussen in. Middageten gemaakt, ik heb broodjes kroket gemaakt en ik had airfryer kroketten van Mora. Die zijn echt goed. Sabrina wilde boven bij mij met de lego bouwen. Dus ik zei haar dat het goed was. Dan komt ze boven en zegt ok dan ga ik met mijn tablet spelen. En ik nee je zou met de lego gaan bouwen. Dan even mokken en ze ging bouwen. Ze heeft nog nooit met de lego gespeeld maar zowaar heeft ze gebouwd en gespeeld. Dus mocht ze later nog wel met haar tablet. Nadat Meli ook was gaan werken kwam Theresa ook boven. Ik had de poffertjes van gisteren warm gemaakt en die hebben we gegeten. Theresa wilde nog een noodle soep dus water gekookt. We moesten onze pakketten halen. Ik had 2 broodpakketten en een groente/fruitpakket. Dan weer snel terug. De kinderen onder de douche gezet Sabrina met hulp en Theresa gaat zelf haar gang. Kwam Jannick ook al thuis , Gingen de sirenes weer. Ergens bosbrand of bermbrand. Hij zei er zijn er genoeg want een half uur geleden vroegen ze om mensen om bomen te ruimen.
Dus Theresa en Sabrina naar beneden.

Ging het in de loop van de avond toch weer ernstig stormen en een regen niet normaal. Maar geen alarmen gehoord dus het zal wel meevallen.