Prachtige dag

Dienstag 20.Jänner
Prachtige dag wel kouder dan gisteren. Alles rustig aan vandaag.
Ingrid kwam voorbij en de was doen, even koffie drinken en Theresa wilde kaka doen en dat wilde ze perse beneden op de toilet dus maar weer naar beneden en daarna haar koffie opdrinken.
Mijn zussen en nicht dachten waarschijnlijk je kan nooit genoeg vrienden hebben, toen ze aan de wandel waren hebben ze een Nederlandse heer ontmoet met hond en raakten aan de praat. Hij was ook nieuwsgierig naar ons dus vandaag maar eens gebeld. Dat klonk goed en ik word nog terug gebeld als hij met zijn vrouw gesproken heeft want die was er niet. Het is wel grappig want ze wonen op een stukje waar ik met Ingrid ook een dubbelhuis hebben bekeken , een soort 2 onder 1 kap maar de Raiffa zei hen dat het verkocht was nadat ze een bod hadden gedaan maar later zagen we dat het nog steeds te koop stond. Het schijnt nu pas verkocht te zijn. Anders hadden we buren geweest.
We hebben vandaag iets gegeten wat voor ons super lang geleden is en ze in Oostenrijk niet verkopen althans nergens bij ons in de regio. Maar bij de Landena hadden ze Valess Schnitzel (vegetarisch ), ik had de laatste 2 pakjes en de dame die daar werkt zei ook lekker he , ik heb alle
smaken geprobeerd, maar helaas allemaal uitverkocht. Nu maar hopen dat het niet eenmalig was en dat we het nog een keer kunnen mee nemen.