Relaxte dag

Vanmorgen wakker van een gezellige familie en het was bijna 8 uur dus wel tijd om eruit te komen. Ik had gisteravond deels gedekt en ze waren dat aan het afmaken. Dan met zijn allen gezellig ontbijten en daarna ging Meli slapen. Theresa ging in onze slaapkamer wat voor haar zelf doen en Jannick ging met Sabrina Tip Toi doen. Dan om half 11 ik gaan douchen en daarna ging Jannick met de kinderen naar beneden . Ze gaan straks wat eten in Liezen en naar de bios. Naar Lightyear. Dus nu alle rust voor ons.

Els van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag maar dat gaat vast wel lukken.

Jan en ik wilden eigenlijk gaan wandelen maar ik had hem gevraagd om even bij Ingrid te stoppen. Dan heb ik met Ingrid 2 uur lang gesproken en de kinderen mogen mee maar we gaan 1 dag eerder terug omdat ze vindt dat ze het weekend voor ze weer naar school moeten thuis moeten zijn. Daar kan ik mee leven. Verder over nog wat zaken gesproken zoals het huis in alle rust . Enige mogelijkheden bekeken en naar mijn gevoel goede zaken.
Met Jan terug naar huis gegaan en we besloten een wandeling te maken door het centrum en ijs te gaan eten op het terras bij Post.
Jannick heeft de kinderen thuis gebracht en kwam daarna boven bij mij en Meli begon gelijk te steigeren en Jannick weet alles weer beter
en had geen tijd voor een goed gesprek want hij heeft nachtdienst bij het RK- IK laat niet los en dan maken ze maar tijd vrij voor een goed gesprek. Wat Meli wil gaat niet gebeuren of lukken als Ingrid er over nagedacht heeft. Ik ga met Ingrid samen naar de bank en mijn voorstel ziet er beter uit en heeft een kans van slagen. En is goed voor alle partijen .
We zien wel hoe het verder gaat. Maar in alle rust komt men verder.

Leuke fotos van Angela gekregen .

Els van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en Nicolette met je zus