Weer een stapje vooruit

Vanmorgen wakker voor 7 en om 7 opgestaan. Tafel gedekt in de woonkamer en ik was bijna klaar toen Meli met de kinderen kwam.
Jannick was al weg die had bij de brandweer oefening in de brandcontainer. Daarna had hij verplichte cursussen bij het RK wat er gelijk naast is. Daar ging Meli ook heen. De meiden waren super braaf. Sabrina heeft tot half 4 met de tip Toi gespeeld en Theresa heeft tv /tablet gekeken dan met de andere Tip Toi aan de tafel en een speelverhaal op Youtube erbij. Ik heb de hele bodemtegels erin maar omdat de tegelsnijder niet te voorschijnkomt kan ik geen stukken doen. Ik vraag al een week lang aan Jan ik heb de kruisjes nodig en de tegelsnijder, een lijmkam enz. Ja ik weet waar het ligt toen ik hem vanmoirgen opnieuw vroeg naar de kruisjes. Komt hij niet terug dus ik naar beneden is hij aan het zoeken. Dus ik zeg hem ik dacht dat je alles wist te liggen. Nou nee en met 3 kleine kruisjes had ik ook niets. Dus hem met geld naar Letmaier gestuurd om die te halen. Meli wist waar de menger was die op een boormachine gaat dus dat was al wat. Maar alles had ik alleen de tegelsnijder niet en het is geen klein ding. Ik vraag Jan om te helpen want als ik op mijn knieen zit moet hij de dingen aangeven. Dat ging bij de eerste tegel al mis , hij loopt weg en komt niet terug. Ik kan roepen maar dat hoort hij niet. De lijm heeft een verwerkingstijd van een half uur dus ik moet wel doorgaan . de tegels zijn zwaar en van Villeroy en Boch. Het is fijn als die aangegeven worden dus alles zat onder de lijm omdat ik alles zelf moest doen. Het schoonmaken kostte dus ook veel tijd. Ik baal verschrikkelijk omdat ik dus nog heel lang zonder keuken zit want iedereen heeft afgezegd. Jannick gaat pas volgend weekend de muur weghalen en er komt een tegelsnijder aan maar geen idee wanneer.
Jannick en Meli waren om half 4 weer thuis. Dus daarna kinderloos.
Morgen heeft Theresa haar enige skiwedstrijd van het seizoen op de Galsterberg. Jannick heeft al een gondelkaart van het RK. Ik ga ook kijken en Sabrina gaat ook mee. Jan wil toch niet dus die heeft zijn rust thuis. Ik vond in een jas die de vuilnisbak in ging nog een liftabokaart van mij. Daar krijg ik toch nog 3 Euro op terug. Komt goed uit kan ik morgen gelijk inleveren. Gondelkaart heen en terug kost 20 Euro. Jan wilde een loopje en was net een tv magazin halen. Hij ruikt helemaal naar buiten. Vanmorgen sneeuwde het flink en na wat nachtvorst bleef het liggen maar tegen de middag was alles alweer weg. Nu dwarrelt er af en toe wat vlokjes voorbij. De sneeuwgrens ligt net boven ons. Het zou zo maar kunnen dat we morgen boven in sneeuwval staan. Grappig de laatste wedstrijd die Theresa daar had sneeuwde het ook flink. Dan ben ik toch nog een keer boven geweest. Ik ben graag boven maar met Corona is het geen optie om een abo te kopen. Er waren weer het hele seizoen geen wedstrijden en de trainingen waren alleen op de Ritisberg. Hoop dat het seizoen 22/23 weer kan.