Lohnsburg trainungskurs 2

Oostenrijk, Lohnsburg am Kobernaußerwald

Dag 1
Hoi hoi allemaal ik ben nu op dag 1 van mijn kamp ik ben net aangekomen en ben al omgekleed eerst zouden we een krachttraining gaan doen maar nu gaan we skaten op de baan ook leuk.
Het is nu 10:06 en we vertrekken om 10:15 dus schiet al op ik slaap weer samen met Philipp op een kamer is altijd gezellie maar ik mis thuis toch wel een beetje soms wel erg maar die gasten van hier zijn ook erg leuk en gezellie dus vergeet ik het wel eens maja ik moet voor nu stoppen met schrijven en gaan omkleden voor mijn training het is nog geen tijd maar toch moet wel klaar zijn ik schrijf verder in de middagpauze.
Het is nu middagpauze en ik ben nog niet moe ik moet straks krachttraining doen.
Het eten was lekker macaronie.
Krachttraining was zwaar zit nu effe lekker te ontspannen bij de com en dit keer hebben we lasagna gegeten nou dit was dag 1 en misschien gaan we nog beachvollyballen word lachen

2 oktober 2005 12:40 | Door: Ilonca Heeej Janick! Sooo ik wil ook naar een internaat gek ;) Maarja, alleen dan dat heimwee he, daar zit ik nog beetje mee:P Maarre zoals ik het zo hoor (ik bedoel lees) klinkt (ziet) het supertof!! Ik hoop ook nog dat we wat kunnen afspreken als wij in Ramsau zijn over een week :) Ik ga je zien/spreken/horen!! Doeggg xxx Ilonca