dag 2 super weer, super zwembad

Slovenië, Čatež ob Savi

Sonntag 2 September (Namenstag Ingrid)
September schön in den ersten Tagen,will den ganzen Herbst ansagen.
Gisteravond stopte het hozen van de regen en was het gewoon weer warm. Het was de eerste keer in 3 maanden dat het hier geregend had zeiden de beheerders. Ik heb alleen met een laken geslapen en heb het vannacht nog wel een paar keer horen regenen. Voor de rest goed geslapen om 7 uur eruit douchen en broodjes halen. Ondertussen was Jan wakker en ontbeten.
Het was gelijk vanmorgen vroeg al mooi weer wel af en toe wat bewolking maar verder warm en zonnig. En in de middag gewoon heet.
De ochtend rondgekeken op de camping, er zijn hele huisjes wijken en er staan mobile homes langs de rand met vrij uitzicht op de bergen.
De tenten staan ook allemaal bij elkaar en er zijn velden voor caravans en campers. Aan het begin van het park staan allemaal grote hotels en is er een plaza met een supermarkt, info, koffie ijsterras enz.
Wij mogen per dag vrij in de buitenbaden maar niet meer dan 1 keer eruit en terug. De binnenbaden zijn beperkt tot 3 uur en dan mag je niet meer in het buitenbad. Normaal kost entree 18 euro pp dan zitten we wel erg op een koopje hier.
We hadden geen trek in middageten en besloten naar het buitenwaterpark te gaan. Nou dat was heerlijk de baden zijn met thermaalwater dus lekker warm sommige 34 graden. We besloten in het golfslagbad te gaan liggen Ja je leest het goed WE want Jan lag er ook in .
Dan hebben we de andere baden en waterglijbanen bekeken (het zijn er echt heel veel) en zijn we gaan dobberen in een band en dan ga je een heel parcours in het rond.Ik wilde nog meer fotos maken maar mijn camera stopte er weer mee en ik wilde de camera van Ingrid niet meenemen naar het zwembad. Dan waren we genoeg geweekt en zijn we terug gegaan en hebben alsnog middageten gedaan. Vanavond een broodje met wat vlees op de bbq dan zijn we ook weer tevreden.
We hebben het heel erg naar ons zin en het is wel een plek om terug te komen. Het internet is niet optimaal maar ik kan mijn mail lezen en er wat opzetten. Duurt alleen even.

2 september 2012 21:03 | Door: liduina Heerlijke camping he . Daar zijn we ook geweest. Nog een prettige vakantie verder. groetjes.

molenaar.ruesink 2017-11-23 20:19:06

3 september 2012 12:36 | Door: Annemarieke Wat een luxe, mega camping! Lekker hoor!