Extra dagje

Nederland, Arnhem

Maandag
We gaan nog niet naar huis maar blijven een extra dagje om naar een feestje bij Kelvin te gaan. Hij viert zijn verjaardag en het NK enz.
Hij is 18e geworden op het EK.
Kelvin is een moderne vijfkamper.
Dat is zwemmen, paardrijden springen,
biatlon van pistoolschieten met hardlopen en schermen (degen).
Er waren allemaal sporters op zijn feestje uit de meest uiteen lopende sporten. Het was een super leuk en gezellig BBQ feest. Omdat het zo warm was zijn we lekker er naar toe gaan lopen en weer terug. Jannick

Maandag 29 juni
Heerlijk geslapen en lekker ontbeten.
We zitten nog steeds in het 4 sterrenhotel van Papendal.
Het is erg luxe en mooi maar ik mis een fonteintje op het toilet.
We zijn wat gaan trainen in het fitnesscentrum en dan douchen.
We zijn weer naar Beekbergen gereden en Jannick is met Roos gaan wandelen en wat dingen voor zijn WII kopen.
Ik ben met Georgette boodschappen gaan doen om mee naar huis te nemen, de kaas,hagelslag en al die andere dingen die we graag eten.
Dan weer naar Papendal , omkleden en we zijn gaan lopen naar het huis waar Kelvin woont. Het is nog steeds erg warm in Nederland. Hij woont echt in een droomhuis, ik geloof dat ze er normaal met zijn vieren wonen maar er is 1 kamer vrijgekomen.
Kelvin heeft in de kelder een trainingsruimte waar hij kan schieten en waar hij ook kan schermen. Moderne vijfkamp bestaat uit zwemmen, biatlon van lopen met pistoolschieten, paardrijden springen,schermen.
Hij is afgelopen weekend in Duitsland 18e geworden op het EK .
Bij het huis is een erg mooie tuin en best groot. Op de bbq waren hoofdzakelijk sporters.
Het was reuze gezellig en lekker.