Familiefeest voor Theresa

Dominik kwam om 9.15 en Theresa kwam ook naar boven maar moest weer naar beneden want er kwam visite voor haar. Kathi kwam boven en had voor ons weer wat lkkers gebakken, een fles wijn en koffie meegenomen. Heel erg lief en we waarderen het ook heel erg. Een poosje gebabbeld en dan ook naar beneden gegaan . Jannick was nog volop bezig met eten koken.
Dan hebben we heerlijk gegeten, we waren met zo veel dat we niet eens alemaal aan tafel konden en ze hebben een hele grote. Behalve Jan en mij met Dominik waren er dan Oma Kathi, Reinhard, Harald en Edith met Viktoria en Leonie dat samen met Ingrid en Jannick met Theresa en Sabrina een flink gezelschap.
Na het eten koffie drinken en dat was lachen want Reini liet zich helemaal gaan , de Oostenrijkse verkiezingen staan voor de deur . Ik kan aardig mee houden over de landspolitiek dus dat was lachen. De kinderen vermaakten zich ook met elkaar maar het was te luidruchtig voor Sabrina om te slapen. Dus Jan en ik namen er eentje mee naar boven . Die zo moe was dat hij gelijk in slaap viel. Zijn moeder kwam vroeg dus hij moest ook weer gelijk wakker worden en mee naar huis. Nog even in de tuin gestaan waar Reini alles aan het bekijken was met Ingrid. Edith was met Sabrina en Leonie gaan wandelen. Sabrina sliep bijna en toen kwam Leonie op het idee het speelding aan te zetten dus die was gelijk weer monter. Zo was het een reuze gezellige dag voor ons allemaal.
In de avond nog een heleboel fotoschijven doorgekeken daarbij vond ik ook een Nero dvd waar ik heel blij mee ben want het is een complete versie , en ik was al op zoek naar een internet versie maar dat waren allemaal probeerversies die niet konden wat ik wilde. Mag dan een oude zijn maar meer heb ik niet nodig. Dus gelijk op de pc gezet.
Ik heb me denk ik al door een 50 stuks dvd´s geworsteld maar nog niet allen die niet willen werken goed gekregen.