Vandaag begin van een fantastische week

Vanmorgen werd ik wakker van het stemmetje van Theresa. Opa was al op en Oma werd pas wakker en het was 9 uur. Ik ben vannacht zo vaak wakker geweest, pijn in mijn schouder en Jan die steeds weer op zijn rug draaide.
Ingrid kwam ook met Sabrina dus eerst even koffie drinken en daarna pas gaan poedelen en wat eten. Het was al vroeg warm en vol zonnig maar de zon wisselde toch weer naar wolken. Samen met Jan de keuken gepoetst en het glazen blad van de eettafel gelicht om het frame waar de glasplaat op ligt schoon te maken en de onderkant van het glas die er op ligt. Een zwaar karwei om de glasplaat een stukje te lichten. Ziet er weer pico bello uit. Dan heb ik eten gemaakt en dat was zo veel dat Ingrid en Theresa kwamen eten. Daarna heb ik een taartbodem gebakken en later de taart afgemaakt , staat nu in de koelkast. De welkomstaart voor Bianca, Peter, Nina en Bo die morgen hopen aan te komen. Theresa riep vanmorgen Oma nog 1 nachtje en je moet nog afstrepen. Ik was al met 1 been uit bed. Jan nog even gestofzuigd en ik helemaal happy. Theresa kwam vragen of ik mee ging om inkopen te doen maar ik ben brak van de pijn aan mijn schouder, Ondertussen toch alweer 4 uur geworden.

Anja van harte gefeliciteerd en een fijne dag.

Eind van de middag nog een uurtje Scula gedaan met Theresa en we maken nog steeds vorderingen al is het ondertussen al een stuk moeilijker voor haar. Ze had pas een diploma gekregen omdat ze 250 vragen aan een goed had. Dan is ze apetrots. Ook moest ik net kijken hoeveel munten ze had en hoeveel ze er nodig heeft. Ze heeft er 11.000 en moet er 15000 hebben om een 5 euro kaart te krijgen waarmee ze iets kan kopen. Dus ze schiet op. We hopen er 22.000 van te kunnen maken dan krijgt ze een kaart van 7,50 euro. Morgen krijgt ze haar koptelefoon die brengt Bianca mee. Dat was haar welkoms geschenk. Ook krijgt ze morgen dan eindelijk haar oorbellen. Heeft ze zelf uitgezocht en heb ik in Nederland gekocht bij luicardi. Zo veel om uit te kiezen en ze heeft paardjes genomen moest wel een set met ketting zijn. We waren hier al meermaals wezen kijken maar gewoon niks of heel duur. Nu had ik ze ook nog in de uitverkoop en echt zilver.
En niet te vergeten morgen komt mijn sambal badjak die mis ik zooooooooooooooo-

Jan kreeg een appje met tot morgen en dat ze in Schlüsselfeld zijn aangekomen bij Josef.

Heel veel plezier met de familie!!! Xxx