Een glorierijke dag

Vanmorgen om 6 uur wakker , een beetje vroeg maar ik was uitgerust. Maar wel gelijk ontbeten en dan nog wat tv in bed. Vanmorgen was alles weer vriendelijk, blauwe lucht en zon. Om 8 opgestaan en het was al 19 graden. Gisteravond laat of vannacht moesten we het raam sluiten want er was onweer en wind aan de verkeerde zijde.
Dan heb ik Ingrid geholpen met het opblazen van de badjes voor Theresa en Sabrina.
Dan zijn Jan en ik begonnen om de kast leeg te halen en af te breken. Niet zo eenvoudig, dat duurde een hele poos en dan gingen we opbouwen in de slaapkamer van Ingrid en Jannick. Zo´n goede kast als Ingrid had gezegd is het niet en zeker geen massief hout en hij was in een verschrikkelijke staat en dus werd het opbouwen een..............................................................................!!!! Ondertussen had Ingrid gekookt en gingen we samen eten. Nog een koffie erna en weer aan de gang. We hbben met klunst en vliegwerk hem in elkaar gekregen alleen de deuren zitten er nog niet in maar de energie was er bij ons uit. met deze temeperaturen van meer dan 30 graden is het afzien en we hadden al genoeg gevloekt. Ingrid ging met Theresa met Sandra en Belana bessen plukken en in een biotoop zwemmen. Jan en ik gingen met Sabrina ijs eten. We hadden besloten om naar het terras van Post te gaan en we vielen daar met ons neus in de boter. Groot feest want vandaag was de laatste dag van de Gemeinderat wahlen en de hele SPÖ zat er en op mijn vraag wat is het geworden DE MEERDERHEID en veel gejuich. We hebben 58,5 % binnen gehaald. Dus de Thomas blijft de Burgermeister en Alexandra (de baas van Ingrid) blijft Vice. We hadden ook een plekje op het terras en zijn vandaag voor
erlijke coupes met ijs gegaan een beetje verwennen we hadden het ons wel verdiend. We hbben al 3 dagen harde arbeid en je merkt er niks van.
De speciale verf dekt niet in een keer , wel dekt het de vlekken. Dus we moeten de hele kamer en plafond nog doen.
Ondertussen weten we dat Jannick vandaag zijn examen gehaald heeft en hij mag dus nu ook Gefahrgut transporteren. Was een behoorlijk boekwerk wat hij moest leren maar hij mocht wel tijdens het examen het boek gebruiken want dat moet hij als hij dat soort dingen rijdt ook. Je moet dus precies weten waar onder het valt als je het wilt naslaan.
Mijn mooie dochter Kirsten is nog mooier geworden , een mooie Tattoo rijker is ze geworden.
Het is zo benauwd en bloedheet. Maar ondertussen toch nog het bed afgehaald , 3 wassen gedaan en nu ben ik het zat.