Gewoon een dag

Gistermiddag toch nog speelgoed naar boven gedaan , poppenbed, kinderpoangstoel en kinderwagen. Dan de kartonnen schoorsteen opgebouwd en de schoentjes erin gezet. Theresa zou komen maar ze kwam maar niet dus Ingrid gebeld waar ze bleef en ze kwam dan pas om 18 uur en heeft dan bij mij avondeten gedaan. Ik ben apetrots op Theresa want haar Taekwondo leraar heeft gezegd dat ze voor de kerst examen mag doen en dat ze dan waarschijnlijk de gele band mag overslaan en gelijk aantreden voor de groene band. Dan laat ze gelijk haar klasgenoten achter zich.
Dan ging Theresa haar bedspullen pakken om boven te brengen vond ze een doosje met Lego friends Andrea. Zo blij en gelijk bouwen. Maar ik wist niet waarvoor dus ik heb Jannick gevraagd die wist het ook niet en Theresa dacht sinterklaas. Maar nee heeft ze van een tandenfee gekregen., De vreugde blijft gelijk. Na het bouwen is ze in ons bed gekropen nog even wat kijken en dan slapen. Ze bracht de zon weer terug.

Vanmorgen wakker van de wekker en alweer hoofdpijn. Theresa uiteraard blij want er was wat in haar schoen. Alles liep geolied en Jan Theresa op weg gebracht, Het kan nog zo donker zijn Theresa is een stralend licht. Ze heeft lang school dus pas tegen 2 weer thuis. Dus eten we ook laat, het is gezelliger om samen te eten. Ze heeft genoeg om te jausen bij zich en een Euro want het is Weckerltag. ze kunnen dan broodjes kopen en chocolademelk.
Nu tijd om zelf te ontbijten en een kop koffie te maken en te douchen. Wat ontbijt tv, Ik heb de tijd aan mezelf. Het wordt langzaam aan dag, het is dichtgetrokken en kan nog niet goed zien wat het wordt vandaag. Vanaf vandaag lockdown voor mensden die niet ingeent zijn.
Ik hoor wat en zie de kartonnen schoorsteen voorbij komen, Felicia wil eigenlijk erin maar het lukt niet zoals ze het wil.

Erna ik ben er nu achter gekomen wat ik vergeten ben mee te nemen, de kersttafelkleden van Mama . Het is ook iets waar je in de zomer niet aan denkt.

Nog een poosje met Jannick gebabbeld, die had gevraagd of hij na de laatste therapie naar huis kon gaan met Sabrina. Nee dat kan niet hij moet wachten op de artsenbrief. Hij probeert het straks na de laatste therapie nog een keer want alles is al betaald , de auto ingeladen en hij wil naar huis. Hij stuurde een foto van Sabrina, hebben ze op fysiotherapie gedaan. Ik denk dat ze dan moet bewegen als een kat en zo. Jannick vroeg aan mij was Ingrid vanmorgen bij jullie en ik nee. Hij dacht gezien te hebben dat Ingrid vanmorgen was geweest. Toen Theresa thuis kwam loste het op want ze zei Mama had mijn etui aan de deur gehangen.
Ik heb gekookt, prociutto tortellini met kaassaus, een gemengde salade en als toetje had ik panna cotta met als je daar van houdt gemengs fruit erbij. Jan was Theresa tegemoed gelopen en toen ze thuis kwam gelijk aan tafel. Meli sliep nog die had nachtdienst en vanavond weer. Haar eten in de keuken beneden gezet. We hebben de vaatwasser weer aangesloten afvoer in een . We moeten op zoek naar een afvoer voor de andere spoelbak, de een die we hadden was Ikea en dat is waardeloos maar iets anders past dan niet. Dan had ik een tijdje terug een 2e hands gevonden maar we waren nog niet zo ver om er aan te beginnen. Nu we wel moeten doordat het allemaal nu gesloopt is. Wil ik eerst nieuwe aanrechtbladen kopen. En dus nieuwe afvoerleidingen. En er moet worden gekeken of er een mogelijkheid is om de afvoer te veranderen zodat die beter door kan lopen.