Kast niet compleet

Montag 27.März
Heerlijk geslapen en vanmorgen geen Sabrina want die was fit en monter dus ze zijn met zijn allen weggegaan.
Na het ontbijt is Jan weer begonnen met de kasten, ik heb alvast in een deel dat klaar is kleding van Jan opgeborgen. Ondertussen de was van Annemarieke die klaar was gestreken. Na een winterseizoen ziet het er niet uit met kreukels dus nu dan maar 6x gladstrijken. Lekker buiten gedroogd dus ook helemaal fris.
Het is super mooi , zonnig en warm dat wil ik ook graag in het feestweekend in Nederland.
Ik heb al een paar dagen last van mijn nekspieren , heel vervelend en ik krijg er hoofdpijn van. (een keer totaal verkeerd geslapen) Dus al met warme pittenzakken aan de slag geweest en nu ook maar een buffy om zodat er geen kou op komt. Daarnaast toch echt een ibubrufen.
Naar de gemeente gegaan om de papiertjes in te leveren en gele zakken te halen. Wij hadden niet meer en Ingrid ook niet. En we hebben veel plastik afval van al die verpakkingen.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Is de grote kast niet compleet en is er een deel in de verkeerde kleur. Geprobeerd te bellen maar ik krijg niemand kon inspreken en zou terug gebeld worden. Dus niet. Ik kan 4 laden niet in de kast bevestigen want er zijn geen rails. De plint onder de kast is in de verkeerde kleur dus dan houdt in dat de hele kast weer uit elkaar gehaald moet worden, Jan heeft dat dus niet gezien.
Dus voorlopig kan ik niet veel, ik heb wel de kleine kast met de kleding van Jan gevuld, En vul toch voorlopig de andere kast met kleding van mij zo ver het kan. Kan het niet allemaal op de grond laten liggen. De grootste laden heb ik in de kast gezet kan daar wel de kleding in die gepland was om erin te doen. Vandaag maar weer bellen.
Ik had houders voor de kledingstangen gehaald want ik wil meer hang. Zegt Jan dat ze niet passen dus dan maar ook de stang meegenomen kom ik bij Letmaier schuift ze ze er zo op.. Dus alles weer mee naar huis en ik had me de …... gelopen want het was net voor zessen.