Nog wat winkelen

Oostenrijk, Liezen

Donnerstag 27.April
Bah donker somber en zeikweer.
Werd pas om tegen 8 uur wakker komt vast omdat het nog zo donker was. Tot half 9 nog even ontbijt tv , Jannick kwam de krant brengen . Toch maar opgestaan.
Nadat we helemaal klaar waren zijn we rondom 10 uur naar Liezen gereden. Eerst maar de Skonc waar Jan zijn schroef/boormachine gekocht heeft. Bij de Mediamarkt kijken want ik vind dat hij een nieuwe navigatie nodig heeft. Maar ja alles wat het bij Jan nog doet is ook goed dus dat liep op niets uit. Ik heb me goed georienteerd en Jannick had ook gekeken. Vinden we met 40 euro korting special Angebot , eentje die ik eigenlijk al op het oog had maar Jan weet het niet. Als ik hem vraag wat hij wel wil dan komt er weinig uit behalve net zo als de oude. Ik werd boos en zei hem misschien toch maar bij het oude blijven koop een kaart bij de ANWB. Maar zonder dus vertrokken.
We moeten de komende dagen ook weer op de navi vertrouwen en ik houd mijn hart vast. Het kaartenmateriaal is verouderd en daardoor wordt je soms in een kringetje gestuurd en weet dat ding de weg niet. Hij doet af en toe vreemd en uiteraard om een moment dat we de weg echt niet weten. De Garmisch heeft in ieder geval altijd gratis nieuwe updates en verkeersinfo enz. Maar ja hij weet het niet.
Dan hem bij Pearl naar binnen gesleept want toen hij laatst in het ziekenhuis lag vroeg ik waar is je leesbril zegt hij die heb ik niet , gebruikte hij altijd van die oude brillen van mij die je gewoon overal kon kopen. Dus naar binnen want ik wilde dat hij een fatsoenlijke leesbril zou kopen. Ik heb nog variofocal brillen met alleen een leesbril in zijn sterkte maar hij wil geen variofocal niet eens proberen. Zegt hij in de winkel misschien beter een nieuwe verwegbril want die ik op heb is niet zo best meer. Dus nu heeft hij 2 nieuwe brillen uitgezocht eentje om te lezen en eentje op zijn neus. Over 14 dagen zijn ze klaar en hij heeft nu ook eens iets moderns en flitsend op zijn neus gekocht. Als ze klaar zijn maak ik wel fotos. Wel beide dezelfde kleur maar andere vorm.
Nog wat inkopen voor Jannick gedaan en weer terug naar huis was ondertussen toch al weer 13.30. Snel eten gemaakt lekkere broodjes met roomkaas en zalm en salade.
Nu is hij alweer naar zijn werk. Ik ga straks nog even met Theresa naar de bieb. Ze is nu nog even snel een 2e keer Alice im Wunderland aan het kijken want die moeten we terug brengen. Ik vroeg haar of ze het boek ook al terug wilde brengen en een ander halen maar nee ze vindt deze nog zo mooi. (Tarzan).

Dennis als je de fotos van Nina kan inscannen ben ik heel blij , ik kan ze nl zelf afdrukken.