Drukke dag

Vanmorgen om half 7 eruit en Theresa wakker gemaakt. Meli was zich aan het klaar maken om naar het RK te gaan en Jannick om naar zijn werk te gaan. Theresa heeft bij ons ontbete We horen wel wat ze zijn gaan doen.n en Jan heeft haar weg gebracht in haar nieuwe skipak. WE horen wel wat ze zijn gaan doen. Dan moet ik vandaag behalve naar de gemeente ook iets voor Christian kopen want Ingrid had gisteren Jannick gebeld dat Theresa daar vrijdagmiddag een feestje heeft. Lekker kort dag . Theresa zei dat hij van Dynos houdt dus ik denk eraan om een Schleichdyno te kopen. Maar ook Novelmore van Playmobil Kost ook minimaal 20 Euro. Zo worden we op draf gehouden.
Dus toen we klaar waren gelijk eruit gegaan, het hoosde dus de sneeuw spoelt langzaam aan weg. Er is veel wind dus guur. We liepen eerst naar het toerismebureau wel wat dingen meegenomen maar voor het seizoen 22/23 nog niets. Dan doorgelopen naar de gemeente om de wensen af te geven en dat is ook gelukt.
Terug gelopen wilden we eigenlijk naar de Landmarkt maar bij Wallig (drukkerij) zag ik playmobil in de etalage en zowaar stond er Novelmore bij. Dus naar binnen en ze hadden 1 doosje in de etalage en een doosje in de winkel beide 12 Euro dus de grootste genomen. Dan de terugweg en zowaar kwam de zon door maar voordat we thuis waren regende het alweer. Half 11 weer thuis en nu even niets tot ik moet gaan koken.
Theresa is pas laat uit om half 2 dan eten we ook maar laat.
Nadat Jan haar gehaald had hebben we gegeten . Dan moest ze huiswerk maken en we hebben het gedicht gemaakt . Dan ben ik aan de surprise begonnen uiteindelijk is het wat geworden. Het moest vandaag klaar zijn verder geen tijd.
Theresa nog dwarsfluit spelen en ging dan beneden spelen en ik hoorde Jannick thuiskomen. Dan wat te eten voor Jan en mij gemaakt. Dan op weg om de zakken op te halen met to good to go. Rijdt Jan alweer zijn spiegel eraf. Gewoon heel stom want er staan ondertussen overal sneeuwpalen dus daar reed hij zijn spiegel aan kapot omdat hij dacht dat er iets aan kwam omdat hij blauw licht zag . Ik vroeg aan hem of er wat met hem was want hij deed het zo abrupt dat ik dacht er is wat met hem. Nee hij had blauwlicht gezien. Nou geen wonder want daar is het rode kruis en de brandweer dus daar zie je in het donker ook het blauwlicht., Zijn Sinterklaas kdo weet ik nu een nieuwe autospiegel.
Op de valreep Randy van harte gefeliciteerd . Het voelt wel alsof ik oud word. Een zoon van 47.

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Randy.en Jannick met zijn broer. Hoop dat jullie er morgen/vandaag 25 nov. een een gezellige dag zullen hebben. Randy jij ook gefeliciteerd, hier in Holland.